BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Email Drukuj PDF

"Opracowanie projektu modernizacji i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Rudniku nad Sanem”.

logo

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem

ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, woj. podkarpackie, pow. niżański,

tel. (015) 876-10-02, fax (015) 876-11-19

 

 

 

ZPF.271.17.2012

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

na

 

Opracowanie projektu modernizacji i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Rudniku nad Sanem

 

  1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem

ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem

powiat niżański, województwo podkarpackie

tel. (015) 876 10 01, fax (015) 876 11 19

www.rudnik.pl, Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. "> Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 

  1. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).

 

  1. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie s.i.w.z.:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie: www.rudnik.pl

 

  1. Określenie przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca opracowaniu projektu modernizacji i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Rudniku nad Sanem.

  2. Zamawiający wymaga, aby przy opracowaniu dokumentacji projektowej zostały uwzględnione następujące elementy:

  1. zwiększenie przepustowości oczyszczalni do 2000 m3 na dobę,

  2. wymianę wyeksploatowanych w 80% urządzeń i armatury,

  3. eliminacja wzrostu ilości dopływających ścieków podczas opadów atmosferycznych poprzez zaprojektowanie zbiornika uśredniającego lub zastosowanie innego rozwiązania eliminującego powstające zakłócenia,

  4. sposób zagospodarowania powstających osadów ściekowych do produktu obojętnego dla środowiska,

  5. pełna automatyka procesów oczyszczania wraz z kontrolą urządzeń oraz monitoring pracy całego obiektu,

  6. remont istniejących budynków i pomieszczeń technologicznych oczyszczalni,

  7. remont dróg wewnętrznych (należy uwzględnić nawierzchnię asfaltowo – bitumiczną) oraz ciągów komunikacyjnych (kostka brukowa na ciągach pieszych),

  8. zagospodarowanie terenów zielonych.

  1. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do:

  1. wykonania niezbędnych badań i analiz oraz uzyskania map do celów projektowych,

  2. wystąpienia i uzyskania decyzji i pozwoleń koniecznych do realizacji projektowanego przedsięwzięcia:

  1. decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa

  2. pozwolenia na budowę zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,

  3. opracowania wszystkich innych niezbędnych dokumentów do realizacji przedmiotu zamówienia, a nie wymienionych powyżej,

  4. opracowania instrukcji rozruchu i eksploatacji oczyszczalni po modernizacji,

  5. przygotowania operatu wodno – prawnego.

  1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył opracowaną dokumentację w 5 egzemplarzach (wersja papierowa) + 1 egzemplarz w wersji elektronicznej (format PDF).

  2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

71.32.00.00 7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

  1. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

  1. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej i wymaga, aby Wykonawca złożył jedną ofertę opiewającą na jedną cenę.

 

  1. Termin wykonania zamówienia:

Okres realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2012 r.

 

  1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

  1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  2. posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca spełnia warunek jeżeli zrealizował co najmniej 1 usługę polegającą na opracowaniu projektu modernizacji/rozbudowy oczyszczalni ścieków, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 70 000,00 zł brutto, usługom projektowym stanowiącym przedmiot zamówienia;

  3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.

  1. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według reguły „spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów.

 

  1. Informacja na tematów wadium:

W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.

 

  1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

 

Nr:

Nazwa kryterium:

Waga:

1

Cena

100 %

 

  1. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy złożyć w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37420 Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 7 (Sekretariat) do dnia 31.08.2012 r. do godz. 10:00.

 

  1. Termin związania ofertą:

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

  1. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

  1. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

  1. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami

  1. W zakresie przedmiotu zamówienia – Pan Józef Łojek– w godz. 8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, tel. (015) 876 13 87– Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Rudniku nad Sanem;.

  2. W zakresie formalności prawnych – Pan Andrzej Smoła, Dariusz Świta – w 8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 11, tel. (015) 876 10 02, wew. 31 - Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 23.08.2012 r.

Numer ogłoszenia: 3127342012

 

Rudnik nad Sanem, dnia 23.08.2012 r.

BURMISTRZ

Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

mgr inż. Waldemar Grochowski



Załączniki (kliknij aby pobrać)

Ogłoszenie o przetargu

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Część 1 instrukcje dla wykonawcow (po zmianie treści)

Cześć 2 Wzór umowy

Cześć 2 Wzór umowy (po zmianach)

Załącznik nr 1 Formularz oferty

Załącznik nr 2 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

Załącznik nr 3 Oświadczenie o spełnianiu warunków

Załącznik nr 4 Wykaz wykonanych usług

Informacje dodatkow

Zmiana treści SWIZ

Wyjaśnienie treści SWIZ

Wyjaśnienie treści SWIZ 2

Wyjaśnienie treści SWIZ 3

 

Ostatnia aktualizacja: wtorek, 04 września 2012 10:05  

Służby gminne