Rudnik nad Sanem, dnia 28.11.2014 r.
ZPF.271.27.1.2014 .
ZMIANA TREŚCI
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem”, Zamawiający dokonał zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w następującym zakresie:
1. Zmianie ulega Załącznik nr 1 Formularz oferty w pkt 4:
z:
Oświadczamy, że akceptujemy warunki płatności określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj. płatność przelewem do …………………….. dni od daty przedłożenia faktury (nie mniej niż 14 dni).
na:
Oświadczamy, że akceptujemy warunki płatności określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj. płatność przelewem do …………………….. dni od daty przedłożenia faktury (nie mniej niż 14 dni i nie więcej niż 30 dni).
2. Zmianie ulega treść Załącznika nr 2 Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczeniapostępowania.
Nie przedłuża się terminu składania ofert.
BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem
mgr inż. Waldemar Grochowski