Rudnik nad Sanem, 2015-08-04
ZPF.271.16.2015
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
na
„Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół na terenie
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w roku szkolnym 2015/2016”
I. Zamawiający:
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem
ul. Rynek 40,
37 – 420 Rudnik nad Sanem.
II. Przedmiot zamówienia i informacje dodatkowe:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów z terenu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem do szkół funkcjonujących na terenie gminy w roku szkolnym 2015/2016.
2. Zakres zadania:
1) dowóz i odwóz dzieci do Publicznego Gimnazjum im. Orląt w Rudniku nad Sanem, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 7, 37 – 420 Rudnik nad Sanem:
a) liczba dzieci przewożonych na trasie 0 – 5 km – 7 osób (w tym: z Przędzela Kolonii 4 osoby, ze Stróży 3 osoby);
b) liczba dzieci przewożonych na trasie 6 – 10 km – 89 osób (w tym: z Kopek 41 osób, z Przędzela 48 osób);
c) przewóz uczniów będzie się odbywał w dni nauki i zajęć szkolnych,
d) planowany jest jeden dowóz w godzinach porannych i dwa odwozy (przez 4 dni w tygodniu) w godzinach popołudniowych,
2) dowóz i odwóz dzieci do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Jana Pawła II w Rudniku nad Sanem, ul. Kończycka 3, 37 – 420 Rudnik nad Sanem:
a) liczba dzieci przewożonych na trasie 0 – 5 km – 10 osób (trasa Przędzel Kolonia – Rudnik – Przędzel Kolonia);
b) przewóz uczniów będzie się odbywał w dni nauki i zajęć szkolnych,
c) planowany jest jeden dowóz w godzinach porannych i jeden odwóz w godzinach popołudniowych,
3) dowóz i odwóz dzieci do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Rudniku nad Sanem, ul. Piłsudskiego 7, 37 – 420 Rudnik nad Sanem:
a) liczba dzieci przewożonych na trasie 0 – 5 km – 7 osób (w tym: z Chałupek 5 osób, z Przędzela Kolonii 2 osoby);
b) liczba dzieci przewożonych na trasie 6 – 10 km – 1 osoba (trasa Kopki – Rudnik - Kopki);
c) przewóz uczniów będzie się odbywał w dni nauki i zajęć szkolnych,
d) planowany jest jeden dowóz w godzinach porannych i jeden odwóz w godzinach popołudniowych,
3. Liczba uczniów przewożonych na ww. trasach może ulegać zmianie. Podana w ust. 2 liczba uczniów jest aktualna na dzień przeprowadzenia procedury i zawarcia umowy z Wykonawcą.
4. Godziny dowozu i odwozu uczniów z poszczególnych szkół zostaną ustalone na podstawie obowiązujących planów zajęć.
5. W przypadku zakupu biletów szkolnych indywidualnych (tj. przez uczniów nie objętych zamówieniem) Zamawiający wymaga, aby cena tych biletów na poszczególnych trasach była taka sama jak podana w ofercie.
III. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
1. Termin wykonania zamówienia: od 01.09.2015 r. do 24.06.2016 r.
2. Kryterium wyboru oferty – cena 100 %.
Nr kryterium |
Wzór: |
1 - Cena |
Liczba punktów = (Cmin/Cof) x 100 gdzie: - Cmin – najniższa cena ze wszystkich złożonych ofert - Cof – cena oferty badanej
Ceny ofert zostaną obliczone w następujący sposób: C = L0-5 x C0-5 + L6-10 x C6-10 L0-5 – liczba uczniów na trasie 0 – 5 km, C0-5 – cena biletu miesięcznego szkolnego na trasie 0 – 5 km, L6-10 – liczba uczniów na trasie 6 – 10 km, C6-10 – cena biletu miesięcznego szkolnego na trasie 6 – 10 km, |
3. Ceny jednostkowe podane w ofercie są cenami stałymi w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia i nie mogą podlegać jakimkolwiek zmianom.
4. Wykonawca musi wkalkulować w ceny jednostkowe wartość wszystkich zobowiązań związanych z wykonywaniem zamówienia.
5. Przy porównywaniu ofert będzie brana pod uwagę cena całkowita brutto z uwzględnieniem zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku (grosze).
6. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej niezbędnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, szczególnie w zakresie drogowego transportu osób na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł.
7. Wykonawca musi dysponować środkami transportu umożliwiającymi realizację przedmiotu zamówienia (należy uwzględnić możliwość podstawienia zastępczego środka transportu w sytuacji np. awarii, kolizji itp.).
8. Wykonawca musi dysponować osobami umożliwiającymi realizację przedmiotu zamówienia (należy uwzględnić możliwość dysponowania większą liczbą kierowców w sytuacji np. choroby, nagłej niedyspozycji itp.).
IV. Termin składania ofert:
1. Ofertę w formie pisemnej, faxem lub e-mailem należy złożyć do dnia 12.08.2015 r. do godz. 10:00 w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, pok. nr 7 (Sekretariat), fax 15 876 11 19, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .
2. Otwarcie (odczytanie) ofert odbędzie się w dniu 12.08.2015 r. o godz. 10:15 w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, pok. nr 13.
3. Wykonawca ubiegający się o zamówienia zobowiązany jest złożyć pisemną ofertę podpisaną przez upoważnioną osobę (wg wzoru z załącznika nr 1) wraz z:
1) kopią aktualnego zezwolenia lub licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób stosownie do postanowień ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym,
2) opłaconą polisą lub innym dokumentem ubezpieczenia potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej niezbędnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, szczególnie w zakresie drogowego transportu osób,
3) oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru z załącznika nr 2.
V. Załączniki:
1) formularz oferty;
2) oświadczenie,
3) wzór umowy
Z poważaniem
BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem
mgr inż. Waldemar Grochowski
Załączniki do pobrania:
Zaproszenie do złożenia oferty
Załącznik nr 1 – Formularz oferty
Załącznik nr 2 – Formularz oświadczenia o spełnianiu warunków