Rudnik nad Sanem, dnia 13.12.2016 r.
ZPF.271.22.2.2016
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) w imieniu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem, ul. Rynek 40, 37–420 Rudnik nad Sanem przekazuję informacje, o których mowa w art. 86 ust 3 i 4 ustawy p.z.p.
Otwarcie ofert na „Prowadzenie obsługi bankowej budżetu gminy Rudnik nad Sanem oraz jednostek organizacyjnych w latach 2017 - 2019” odbyło się w dniu 13.12.2016 r. o godzinie 10:30 w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, sala nr 13 (sala posiedzeń).
Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 220 717,32 zł.
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące oferty:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz |
Cena (opłata od przelewu + koszt kredytu w rachunku bieżącym) |
Termin wykonania |
Oprocentowanie lokat krótkoterminowych (typu overnight) |
Oprocentowanie środków na rachunkach podstawowych i pomocniczych |
|
1. |
Bank Spółdzielczy w Tarnobrzegu ul. Sokola 12, 39 – 400 Tarnobrzeg |
262 050,00 |
zł |
do 31.12.2019 r. |
1,46 % x współczynnik 48,00 % (0,48) = 0,70 % |
1,46 % x współczynnik 6,90 % (0,069) = 0,10 % |
2. |
Nadsański Bank Spółdzielczy ul. Okulickiego 56 C, 37 – 450 Stalowa Wola |
161 250,00 |
zł |
do 31.12.2019 r. |
1,46 % x współczynnik 93,00 % (0,93) = 1,36 % |
1,46 % x współczynnik 70,00 % (0,70) = 1,02 % |
BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem
mgr inż. Waldemar Grochowski