Rudnik nad Sanem, dnia 09.03.2017 r.
ZPF.271.4.4.2017
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) w imieniu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem przekazuję następujące informacje:
1.Otwarcie ofert na „Budowę kompleksu żłobkowo – przedszkolnego w Rudniku nad Sanem –I i II” odbyło się w dniu 09.03.2017 r. o godzinie 10:30 w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, sala nr 13 (sala posiedzeń).
2.Zadanie jest realizowane w ramach Projektów:
1)„Budowa nowoczesnej infrastruktury dla potrzeb opieki nad dziećmi do lat 3 w Rudniku nad Sanem – budowa kompleksu żłobkowo – przedszkolnego – etap II” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnegoramach osi priorytetowej VI Spójność przestrzenna i społeczna, działanie 6.2. Infrastruktura ochrony zdrowia i pomocy społecznej, poddziałanie 6.2.2. Infrastruktura pomocy społecznej, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020,
2)„Zwiększenie dostępności do edukacji przedszkolnej na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem – budowa kompleksu żłobkowo – przedszkolnego – etap I” zgłoszonego do dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej VI Spójność przestrzenna i społeczna, działanie 6.4. Infrastruktura edukacyjna, poddziałanie 6.4.1. Przedszkola, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020,
3. Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 4 090 653,49 zł.
4.W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące oferty:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz |
Cena brutto |
Termin wykonania |
Warunki płatności |
Gwarancja |
|
1. |
Przedsiębiorstwo Remontowo Budowlane „REMBUD” Sp. z o.o. ul. Tunelowa 2, 38 – 100 Strzyżów |
4 047 619,01 |
zł |
Zadanie 1: do 31.01.2018 r. Zadanie 2: do 26.01.2018 r. |
przelew do 30 dni od daty doręczenia faktury |
60 miesięcy |
2. |
Firma Budowlana „REM – BUD – I” Bronisław Drag spółka jawna Al. Jana Pawła II 60 B, 37 – 450 Stalowa Wola |
4 096 341,15 |
zł |
Zadanie 1: do 31.01.2018 r. Zadanie 2: do 26.01.2018 r. |
przelew do 30 dni od daty doręczenia faktury |
60 miesięcy |
3. |
ZRB „KOREM” Sp. j. Kazimierz Koc 37 – 430 Jeżowe 701 |
4 446 942,00 |
zł |
Zadanie 1: do 31.01.2018 r. Zadanie 2: do 26.01.2018 r |
przelew do 30 dni od daty doręczenia faktury |
60 miesięcy |
4. |
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno – Monterskich Budownictwa „PRIMBUD” Sp. z o.o. ul. Nowa 30 J, 37 – 400 Nisko |
4 169 655,72 |
zł |
Zadanie 1: do 31.01.2018 r. Zadanie 2: do 26.01.2018 r. |
przelew do 30 dni od daty doręczenia faktury |
60 miesięcy |
5. |
F.H.U.P „DOMREX” Jacek Rupar 37 – 114 Białobrzegi 3g |
3 950 000,00 |
zł |
Zadanie 1: do 31.01.2018 r. Zadanie 2: do 26.01.2018 r |
przelew do 30 dni od daty doręczenia faktury |
60 miesięcy |
BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem
mgr inż. Waldemar Grochowski