Rudnik nad Sanem, 18.05.2017 r.
ZPF.271.10.2017
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
na „Usuwanie wyrobów zawierających azbest
z terenu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w 2017 roku”.
1.Zamawiający:
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem,
ul. Rynek 40,
37– 420 Rudnik nad Sanem.
2.Przedmiot zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w 2017 roku.
2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) Zadanie 1 – demontaż pokrycia dachu z płyt zawierających azbest, na budynkach mieszkalnych i gospodarczych znajdujących się na posesjach na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem,
zabezpieczenie powstałych odpadów azbestowych zgodnieobowiązującymi przepisami (pakowanie) oraz załadunek, transport i utylizacja odpadów na składowisku odpadów niebezpiecznych w
ilości ok. 40,06 Mg.
b) Zadanie 2 – pakowanie, załadunek, transport i utylizacja odpadów na składowisku odpadów niebezpiecznych, zalegających/składowanych na nieruchomościach zlokalizowanych na terenie Gminy i
Miasta Rudnik nad Sanem w ilości 16,05 Mg.
3) Podana ilość wyrobów azbestowych ma charakter szacunkowy, w związku z tym zakres zamówienia może ulec zmianie i będzie określony na podstawie faktycznych ilości odebranych wyrobów
zawierających azbest.
4)W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:
a) poinformowania mieszkańców o dokładnym terminie odbioru odpadów zawierających azbest,
b) demontażu, odbioru, pakowania, ważenia i załadunku przy użyciu własnych maszynurządzeń oraz przez przeszkolony personel, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
c) wywozu odpadów własnym specjalistycznym pojazdem i przekazanie odpadów zawierających azbest do unieszkodliwienia na składowisko zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
d) ważenia odbieranych wyrobów zawierających azbest w obecności: przedstawiciela właściciela nieruchomości i przedstawiciela Zamawiającego (po uprzednim zawiadomieniudniu odbioru).
Ważenia należy dokonać przy użyciu własnych urządzeń. Z przeprowadzonej czynności ważenia Wykonawca każdorazowo ma obowiązek spisać protokół, który ma zawierać co najmniej
następujące informacje: nazwa zadania, nazwa Wykonawcy, imię i nazwisko osoby od której odbierane są odpady, wskazanie miejsca odbioru odpadów, datę odbioru, ilość odebranych odpadów (w
m2 i Mg), łączny koszt odbioru i utylizacji,
e) zbierania pisemnych potwierdzeń od osób, od których odpady będą odbierane,
f) dostarczenia Zamawiającemu dowodu unieszkodliwienia odpadów, tj.: karty przekazania odpadów, kwitów wagowych, potwierdzających wagę odebranych wyrobów zawierających azbest i innych
dokumentów niezbędnych do rozliczenia zadania przez Zamawiającego.
5) Przedmiot zamówienia, należy wykonać zgodnie z zasadami wiedzy technicznejobowiązującymi przepisami prawa.
6) Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków udostępnionych przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i
Gospodarki Wodnej w Rzeszowie.
3.Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
1) Termin wykonania zamówienia: do dnia 30.09.2017 r.
2) Kryterium wyboru oferty – cena 100 %.
Nr kryterium |
Wzór: |
1 - Cena |
Liczba punktów = ( Cmin/Cof) x 100 gdzie: - Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof – cena badanej oferty |
3) Wykonawca musi podać cenę za kompleksową realizację przedmiotu zamówienia. Cena obejmować będzie wartość wszystkich zobowiązań Wykonawcy
związanych z wykonywaniem zamówienia.
4) Ceny jednostkowe podane w ofercie są cenami stałymi w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienianie mogą podlegać jakimkolwiek zmianom.
4.Termin składania ofert:
1) Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , złożyć pisemnie do Urzędu GminyMiasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 –
420 Rudnik nad Sanem lub przesłać faxem na numer 15 876 11 19 do dnia 26.05.2017 r. do godz. 14:00.
2) Otwarcie (odczytanie) ofert Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 26.05.2017 r. o godz. 14:15budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad
Sanem, w pokoju nr 13 (Sala posiedzeń). Otwarcie ofert jest jawne.
3) Wykonawca ubiegający się o zamówienia zobowiązany jest: złożyć pisemną ofertę podpisaną przez upoważnioną osobę (wg wzoru z załącznika nr 1).
5.Załączniki:
1) formularz oferty (do pobrania)
Z poważaniem
BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem
mgr inż. Waldemar Grochowski