Rudnik nad Sanem, dnia 11.09.2017 r.
ZPF.271.21.2.2017
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) w imieniu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem przekazuję następujące informacje:
1.Otwarcie ofert na „Zagospodarowanie terenu kompleksu żłobkowo – przedszkolnego drogami, parkingami, chodnikami, schodami terenowymi, murkami oporowymi, kanalizacją opadową, oświetleniem i ogrodzeniem” odbyło się w dniu 11.09.2017 r.godzinie 10:30 w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, sala nr 13 (sala posiedzeń).
2.Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 850 000,00 zł.
3.W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące oferty:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz |
Cena brutto |
Termin wykonania |
Warunki płatności |
Gwarancja |
|
1. |
USŁUGI TRANSPORTOWE Dariusz Siek 37-413 Harasiuki 81a |
1 158 631,10 |
zł |
do 11.12.2017 r. |
przelew do 30 dni od daty doręczenia faktury |
60 miesięcy |
2. |
F.H.U.P „DOMREX” Jacek Rupar 37 – 114 Białobrzegi 3g |
825 000,00 |
zł |
do 11.12.2017 r. |
przelew do 30 dni od daty doręczenia faktury |
60 miesięcy |
BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem
mgr inż. Waldemar Grochowski