Rudnik nad Sanem, dnia 22.11.2017 r.
ZPF.271.25.2.2017
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) w imieniu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem przekazuję następujące informacje:
1.Otwarcie ofert na „Zakup energii elektrycznej dla Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem podległych jednostek organizacyjnych w latach 2018 - 2019” odbyło się w dniu 22.11.2017 r. o godzinie 10:30 w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, sala nr 13 (sala posiedzeń).
2.Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 429 217,39 zł.
3.W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące oferty:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz |
Cena za 1 kWh |
Cena za całość |
Termin wykonania |
Warunki płatności |
||
1. |
innogy Polska S.A. ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 41 00-347 Warszawa |
0,2201 0,2707 |
zł netto zł brutto |
339 097,07 417 089,40 |
zł netto zł brutto |
do 31.12.2019 r. |
przelew do 30 dni od daty otrzymania faktury |
BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem
mgr inż. Waldemar Grochowski