Rudnik nad Sanem, dnia 20.12.2017 r.
ZPF.271.27.2.2017
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) w imieniu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem przekazuję następujące informacje:
1.Otwarcie ofert na „Dostawę i montaż mebli i wyposażenia kompleksu żłobkowo – przedszkolnego w Rudniku nad Sanem” odbyło się w dniu 20.12.2017 r. godzinie 14:30 w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, sala nr 13 (sala posiedzeń).
2.Zadanie jest realizowane w ramach Projektów:
1)„Budowa nowoczesnej infrastruktury dla potrzeb opieki nad dziećmi do lat 3Rudniku nad Sanem – budowa kompleksu żłobkowo – przedszkolnego – etap II” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej VI Spójność przestrzenna i społeczna, działanie 6.2. Infrastruktura ochrony zdrowia i pomocy społecznej, poddziałanie 6.2.2. Infrastruktura pomocy społecznej, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020,
2)„Zwiększenie dostępności do edukacji przedszkolnej na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem – budowa kompleksu żłobkowo – przedszkolnego – etap I” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnegoramach osi priorytetowej VI Spójność przestrzenna i społeczna, działanie 6.4. Infrastruktura edukacyjna, poddziałanie 6.4.1. Przedszkola, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020,
3. Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 208 995,93 zł.
4.W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące oferty:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz |
Cena brutto |
Termin wykonania |
Warunki płatności |
Gwarancja |
|
1. |
TRONUS POLSKA ul. Ordona 2A, 01 – 237 Warszawa |
434 725,05 |
zł |
do 20.02.2018 r. |
przelew do 30 dni od daty doręczenia faktury |
60 miesięcy |
2. |
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO – USŁUGOWE PHU „BMS’ sp. j. Z. Bielecki ul. Staszica 22, 82 – 500 Kwidzyń |
367 232,00 |
zł |
do 20.02.2018 r. |
przelew do 30 dni od daty doręczenia faktury |
60 miesięcy |
3. |
KALL-CARRION TRADING Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. Al. Solidarności 75/26, 00 – 090 Warszawa |
235 396,17 |
zł |
do 20.02.2018 r. |
przelew do 30 dni od daty doręczenia faktury |
60 miesięcy |
4. |
Moje Bambino sp. z o.o. Sp. K ul. Graniczna 46, 93 – 248 Łódź |
169 357,26 |
zł |
do 20.02.2018 r. |
przelew do 30 dni od daty doręczenia faktury |
60 miesięcy |
5. |
ELMAR Anna Karnas ul. 3-Maja 1/3, 36 – 030 Błażowa |
222 096,00 |
zł |
do 20.02.2018 r. |
przelew do 30 dni od daty doręczenia faktury |
60 miesięcy |
6. |
ALNAG Barbara Wróbel ul. Księcia Józefa 54a, 30 – 206 Kraków |
320 489,97 |
zł |
do 20.02.2018 r. |
przelew do 30 dni od daty doręczenia faktury |
48 miesięcy |
BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem
mgr inż. Waldemar Grochowski