Rudnik nad Sanem, dnia 21.05.2018 r.
ZPF.271.17.2.2018
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) w imieniu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem przekazuję następujące informacje:
- Otwarcie ofert na „Dostawę i montaż urządzeń zabawowych wraz z elementami bezpiecznej nawierzchni na place zabaw na terenie kompleksu żłobkowo – przedszkolnego w Rudniku nad Sanem” odbyło się w dniu 21.05.2018 r. o godzinie 10:30 w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, sala nr 13 (sala posiedzeń).
- Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 256 800,00 zł.
- W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły następujące oferty:
Numer oferty |
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz |
Cena brutto |
Termin wykonania |
Warunki płatności |
Gwarancja (na urządzenia zabawowe) |
|
1. |
SIMBA S.C. M. Ćwirzeń, W. Gęsicki Zemborzyce Tereszyńskie 74, 20 – 515 Lublin |
194 754,40 |
zł |
do 22.06.2018 r. |
przelew do 30 dni od daty doręczenia faktury |
60 miesięcy |
2. |
JOKO Jolanta Kozłowska ul. Iwaszkiewicza 26/2, 55 – 200 Oława |
277 550,00 |
zł |
do 22.06.2018 r. |
przelew do 30 dni od daty doręczenia faktury |
60 miesięcy |
3. |
APIS POLSKA Sp. z o.o. ul. 3-go Maja 85 37 – 500 Jarosław |
229 640,25 |
zł |
do 22.06.2018 r. |
przelew do 30 dni od daty doręczenia faktury |
60 miesięcy |
BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem
mgr inż. Waldemar Grochowski