BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Email Drukuj PDF

na Remont drogi gminnej ul. Konopnickiej w miejscowości Rudnik nad Sanem

 

 

DR 5530/28/06

 

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem


ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, woj. Podkarpackie, pow. Niżański,


tel. (015) 876-10-02, fax: (015) 876-11-19

 

OGŁASZA
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ROBOTY BUDOWLANE

o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości  kwoty 60 000 EURO


na Remont drogi gminnej ul. Konopnickiej w miejscowości Rudnik nad Sanem



Zakres  rzeczowy:

1. roboty pomiarowe przy robotach ziemnych dla dróg w terenie równinnym                    - 1,47 km,

2. mechaniczne cięcie nawierzchni z masy asfaltowej                                                         - 1 465,00 m,

3. ręczne rozebranie nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej                                          - 219,75 m2,

4. rozebranie podbudowy z kruszywa gr. 20 cm                                                                  - 3 179,50 m2,

5. wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego warstwa górna po zagęszczeniu 16 cm  - 3 179,50 m2,

6. skropienie emulsją asfaltową podbudowy z kruszywa łamanego                                    - 3 179,50 m2,

7. wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych st. 2 warstwa ścieralna, grubość warstwy
po zagęszczeniu 4cm               - 3 179,50 m2



kody CPV:

- 45 11 10 00-8 – Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne,

- 45 11 12 00-0 -  Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,

- 45 23 30 00-9 -  Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania
nawierzchni dróg,

- 45 23 31 40-2 -  Roboty drogowe               



1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

3. Termin wykonania zamówienia – 14.09.2006 r.

4. Kryteria wyboru ofert: cena ofertowa 100 %.

5. Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

6. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest:

- na stronie internetowej: http:// www.rudnik.pl,

- w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, pok. nr 4,

- po złożeniu wniosku o przesłanie pocztą za cenę 18,30 zł brutto + koszt przesyłki pocztowej.

7. Osoby uprawione do porozumiewania się z Wykonawcami:

- Maria Sagan (w zakresie przedmiotu zamówienia), pok. nr 3, tel. (015) 876-10-02 wew. 47,

- Lucyna Zygmunt (w zakresie formalności prawnych), pok. nr 4, tel. (015) 876-10-02 wew. 39,

w godz.  800 – 1400 od poniedziałku do piątku w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.

8. Oferty należy składać w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, w Sekretariacie – pok. nr 7.

9. Termin składania ofert upływa dnia 27.07.2006 r. o godz. 1000.

10. Otwarcie ofert nastąpi dnia 27.07.2006 r. o godz. 1030 w siedzibie Zamawiającego, Sala Posiedzeń –          
II piętro, pok. nr 13.

11. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz                       
z upływem terminu składania ofert.

12. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień - na potwierdzenie spełnienia warunku złożą:

- aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej,
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub
zaświadczenie o uzyskaniu zgody na przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

- aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,
lub zaświadczenie o uzyskaniu zgody na przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia:

a) wykonali co najmniej 2 roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –               
w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 150 000,00 złotych
robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,

b) kierownik budowy posiada uprawnienia zawodowe oraz przynależy do Polskiej Izby Inżynierów
Budownictwa,

c) wykonają zamówienie siłami własnymi na co najmniej 70 % wartości robót,        
-  na potwierdzenie spełnienia warunku złożą:

- wykaz wykonanych robót budowlanych wraz z referencjami od poprzednich zamawiających
potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie,

-  wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat
ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także
zakresu wykonywanych przez nich czynności,

- stosowne uprawnienia zawodowe oraz zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów
Budownictwa dla kierownika  budowy;

3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – są
ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej - na potwierdzenie spełnienia warunku złożą:

-  polisę, a w przypadku braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;

4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według reguły „spełnia”
albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.

13. Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.


Ostatnia aktualizacja: wtorek, 01 lutego 2011 10:34  

Służby gminne