BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA USŁUGI

Email Drukuj PDF

na „Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 1 100 000,00 PLN z przeznaczeniem na finansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu gminy oraz spłatę rat kredytów i pożyczek w 2006 r.”

 

 

Fn 3054/04/06

 

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem


ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, woj. Podkarpackie, pow. Niżański,


tel. (015) 876-10-02, fax (015) 876-11-19

OGŁASZA

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA USŁUGI


o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości  kwoty 60 000 EURO


na „Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 1 100 000,00 PLN

z przeznaczeniem na finansowanie wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu gminy oraz spłatę rat kredytów i pożyczek w 2006 r.”

 



1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pozyskaniu środków finansowych w formie
kredytu długoterminowego w kwocie 1 100 000,00 PLN z przeznaczeniem na finansowanie
wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach budżetu gminy oraz na spłatę rat
kredytów i pożyczek w roku 2006 r.

Spłata kredytu będzie dokonywana w formie 26 rat kwartalnych w okresie od 30 marca 2007 roku              
do 30 czerwca 2013 roku z terminem zapadalności na ostatni dzień roboczy  każdego kwartału. Odsetki
będą spłacane w kwartalnych okresach obrachunkowych, począwszy od daty kwartału uruchomienia
kredytu. Termin zapadalności spłaty odsetek stosuje się odpowiednio jak przy spłacie rat. Zamawiający
zastrzega sobie prawo dokonania wcześniejszej spłaty rat kapitałowych kredytu, bez ponoszenia z tego
tytułu żadnych dodatkowych opłat.

Kalkulacja odsetek: stawka WIBOR 3M na dzień zapadalności oraz marża banku – niezmienna                        
w całym okresie kredytowania.

kod CPV: 66130000-0 – usługi udzielania kredytu 

2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4. Termin wykonania zamówienia:

Postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego:

-  1 wrzesień 2006 r. – 600 000,00 PLN,

-  15 październik 2006 r. – 300 000,00 PLN,

-  15 listopad 2006 r. – 200 000,00 PLN.

Spłata kredytu – od 30 marca 2007 roku do 30 czerwca 2013 roku.

5. Kryteria wyboru ofert: cena ofertowa 100 %.

6. Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

7. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest:

- na stronie internetowej: http:// www.rudnik.pl,

- w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, pok. nr 4,

- po złożeniu wniosku o przesłanie pocztą, Wykonawca zapłaci koszt przesyłki pocztowej.

8. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

- Anna Moskal (w zakresie przedmiotu zamówienia), pok. nr 8, tel. (015) 876-10-02 wew. 26,

- Lucyna Zygmunt (w zakresie formalności prawnych), pok. nr 4, tel. (015) 876-10-02 wew. 39,

- w godz.  800 – 1400 od poniedziałku do piątku w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.              

9. Oferty należy składać w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, w Sekretariacie – pok. nr 7.

10. Termin składania ofert upływa dnia 31.07.2006 r. o godz. 1000.

11. Otwarcie ofert nastąpi dnia 31.07.2006 r. o godz. 1030 w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad
Sanem, Sala Posiedzeń – II piętro, pok. nr 13.

12. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz                       
z upływem terminu składania ofert.

13. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) tj.:

1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień - na potwierdzenie spełnienia warunku złożą:

- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie
wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,                           
- zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem;

2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia;

3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2
cytowanej ustawy.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według reguły „spełnia”
albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.

14. Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.

15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

16. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.

Ostatnia aktualizacja: wtorek, 01 lutego 2011 10:35  

Służby gminne