BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ROBOTY BUDOWLANE

Email Drukuj PDF

na „Remont budynku biurowego Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem”

 

 

BI-2222/U-2/06

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem

ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, woj. Podkarpackie, pow. Niżański,

tel. (015) 876-10-02, fax (015) 876-11-19

OGŁASZA

 

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ROBOTY BUDOWLANE

o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 60 000 EURO

na Remont budynku biurowego Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem”

1. Przedmiot zamówienia
Remont budynku biurowego Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem przy ul. Rynek 40.
Zakres rzeczowy:

1) wykonanie izolacji poziomych i pionowych na dwóch ścianach zewnętrznych budynku od strony
ul. Sandomierskiej i ul. Rynek,

2) wymiana 7 szt. okien w poziomie parteru w ścianach od strony ul. Sandomierskiej i ul. Rynek,

3) remont 3 pomieszczeń biurowych na parterze budynku, w tym:

a) wymiana 2 szt. drzwi – wewnętrzne i zewnętrzne,

b) wykonanie podłogi panelowej, sufitu podwieszanego, montaż oświetlenia oraz wymiana grzejników centralnego ogrzewania w jednym z biur,

c) roboty malarskie.

Kody CPV:
45 11 11 00-9 – Roboty w zakresie burzenia

45 32 00 00-6 – Roboty izolacyjne

45 42 11 25-6 – Instalowanie okien z tworzyw sztucznych
45 45 30 00-7 – Roboty remontowe i renowacyjne

2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4. Termin wykonania zamówienia: do 30 listopada 2006 r.

5. Kryteria wyboru ofert: cena ofertowa 100 %.

6. Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

7. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest:

- na stronie internetowej: http:// www.rudnik.pl,

- w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, pok. nr 4, za cenę 12,20 zł brutto,

- po złożeniu wniosku o przesłanie pocztą za cenę 12,20 zł brutto + koszt przesyłki pocztowej.

8. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

- Lucjan Tabasz (w zakresie przedmiotu zamówienia), pok. nr 7, tel. (015) 876-10-02, wew. 24,

- Lucyna Zygmunt (w zakresie formalności prawnych), pok. nr 4, tel. (015) 876-10-02 wew. 39,

w godz. 800 – 1400 od poniedziałku do piątku w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.

9. Oferty należy składać w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, w Sekretariacie –
pok. nr 7.

10. Termin składania ofert upływa dnia 17.08.2006 r. o godz. 1130.

11. Otwarcie ofert nastąpi dnia 17.08.2006 r. o godz. 1200 w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad
Sanem, Sala Posiedzeń – II piętro, pok. nr 13.

12. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się
wraz z upływem terminu składania ofert.

13. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1
ustawy
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), tj.:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia
;

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2
cytowanej ustawy.

Na potwierdzenie spełniania warunków Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1
cytowanej ustawy.

Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według reguły
„spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.

14. Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.

15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej.

Ostatnia aktualizacja: wtorek, 01 lutego 2011 10:41  

Służby gminne