BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ROBOTY BUDOWLANE

Email Drukuj PDF

na „Nadbudowę dachu stromego na budynku usługowo – handlowym w miejscowości Przędzel – Kolonia, ul. Ulanowska 2 – etap I”

 

 

BI-2222/RP-2/06

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem

ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, woj. Podkarpackie, pow. Niżański,

tel. (015) 876-10-02, fax (015) 876-11-19

OGŁASZA

 

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ROBOTY BUDOWLANE

o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 60 000 EURO

na Nadbudowę dachu stromego na budynku usługowo – handlowym
w miejscowości Przędzel – Kolonia, ul. Ulanowska 2 – etap I”

1. Przedmiot zamówienia
Nadbudowa dachu stromego na budynku usługowo – handlowym w miejscowości Przędzel – Kolonia, ul. Ulanowska 2 – etap I.
Zakres rzeczowy:

1) roboty rozbiórkowe,

2) osadzenie śrub kotwiących murłaty,

3) wymurowanie i otynkowanie kominów,

4) wymurowanie ścianek kolankowych wraz z obmurowaniem murłat,

5) roboty ciesielskie związane z wykonaniem drewnianej więźby dachowej przy zastosowaniu materiałów drzewnych dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni jedynie materiały łączące takie jak: gwoździe, śruby, klamry.

6) roboty dekarskie i blacharskie związane z pokryciem dachu blachodachówką wraz z wykonaniem obróbek blacharskich i montażem rynien dachowych oraz rur spustowych,

7) wywiezienie gruzu powstałego po robotach rozbiórkowych.

Wszystkie materiały, za wyjątkiem wymienionych w pkt 5) zapewni Wykonawca.

Kody CPV:

45 11 11 00-9 – Roboty w zakresie burzenia,

45 11 12 20-6 – Roboty w zakresie usuwania gruzu,

45 22 32 10-1 – Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali,

45 26 11 00-5 – Wykonywanie konstrukcji dachowych,

45 26 12 10-9 – Wykonywanie pokryć dachowych,

45 26 25 22-6 – Roboty murarskie.

2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4. Termin wykonania zamówienia: do 30.11.2006 r.

5. Kryteria wyboru ofert: cena ofertowa 100 %.

6. Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

7. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest:

- na stronie internetowej: http:// www.rudnik.pl,

- w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, pok. nr 4, za cenę 12,20 zł brutto,

- po złożeniu wniosku o przesłanie pocztą za cenę 12,20 zł brutto + koszt przesyłki pocztowej.

8. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

- Lucjan Tabasz (w zakresie przedmiotu zamówienia), pok. nr 7, tel. (015) 876-10-02, wew. 24,

- Lucyna Zygmunt (w zakresie formalności prawnych), pok. nr 4, tel. (015) 876-10-02 wew. 39,

w godz. 800 – 1400 od poniedziałku do piątku w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.

9. Oferty należy składać w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, w Sekretariacie –
pok. nr 7.

10. Termin składania ofert upływa dnia 21.08.2006 r., o godz. 1000.

11. Otwarcie ofert nastąpi dnia 21.08.2006 r. o godz. 1030 w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad
Sanem, Sala Posiedzeń – II piętro, pok. nr 13.

12. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się
wraz z upływem terminu składania ofert.

13. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1
ustawy
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), tj.:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia
;

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2
cytowanej ustawy.

Na potwierdzenie spełniania warunków Wykonawca musi złożyć oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 cytowanej ustawy.

Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według reguły
„spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.

14. Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.

15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Ostatnia aktualizacja: wtorek, 01 lutego 2011 10:44  

Służby gminne