BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA USŁUGI

Email Drukuj PDF

na „Wykonanie zabudowy samochodu ratowniczo-gaśniczego marki Jelcz 317 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Rudniku nad Sanem”

 

 

Poż: 5400/1/06

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem

ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, woj. Podkarpackie, pow. Niżański,

tel. (015) 876-10-02, fax (015) 876-11-19

OGŁASZA

 

PRZETARG NIEOGRANICZONY NA USŁUGI

o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 60 000 EURO

na Wykonanie zabudowy samochodu ratowniczo-gaśniczego marki Jelcz 317 dla
Ochotniczej Straży Pożarnej w Rudniku nad Sanem”

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabudowy samochodu ratowniczo-gaśniczego marki
    Jelcz 317 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Rudniku nad Sanem.

Usługa obejmuje prace w zakresie:

1. kabiny zespolonej,

2. zabudowy nadwozia – zabudowy pożarniczej,

3. zbiornika wody,

4. autopompy,

5. instalacji wodno-pianowej,

6. działka wodno-pianowego,

7. szybkiego natarcia,

8. zraszaczy,

9. instalacji elektrycznej,

10. lakierowania,

11. prac uzupełniających przy podwoziu,

12. wykonania napisów.

Szczegółowy zakres usługi wymieniony jest w załączniku do Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia.

Wspólny Słownik Zamówień - kod CPV:

- 34114110-3 - Pojazdy ratownicze,

- 34210000-9 - Nadwozia pojazdów mechanicznych,

- 34139200-2 - Podwozia stanowiące całość z nadwoziem,

- 50112110-7 - Usługi w zakresie napraw karoserii pojazdów.

2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4. Termin wykonania zamówienia: do 31 października 2006 r.

5. Kryteria wyboru ofert: cena ofertowa 100 %.

6. Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

7. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest:

- na stronie internetowej: http:// www.rudnik.pl,

- w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, pok. nr 4,

- po złożeniu wniosku o przesłanie pocztą, Wykonawca zapłaci koszty przesyłki pocztowej.

8. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

- Stanisław Koszałka (w zakresie przedmiotu zamówienia), pok. nr 5, tel. (015) 876-10-02
wew. 45,

- Lucyna Zygmunt (w zakresie formalności prawnych), pok. nr 4, tel. (015) 876-10-02 wew. 39,

w godz. 800 – 1400 od poniedziałku do piątku w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem

9. Oferty należy składać w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, w Sekretariacie –
pok. nr 7.

10. Termin składania ofert upływa dnia 21.08.2006 r. o godz. 1200.

11. Otwarcie ofert nastąpi dnia 21.08.2006 r. o godz. 1230 w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad
Sanem, Sala Posiedzeń – II piętro, pok. nr 13.

12. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się
wraz z upływem terminu składania ofert.

13. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1
ustawy
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), tj.:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia
;

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2
cytowanej ustawy.

Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie 

z art. 22 ust. 1 cytowanej ustawy oraz następujące dokumenty:

- pozytywne opinie na średni lub ciężki samochód ratowniczo-gaśniczy z przeznaczeniem dla OSP wydane
przez Centrum Naukowo-Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej w zakresie:

a) pozytywnej opinii na układ wodno-pianowy,

b) pozytywnej opinii na nadwozie pożarnicze,
ważne na dzień składania ofert.

Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według reguły
„spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.

14. Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.

15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej.

16. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.

Ostatnia aktualizacja: wtorek, 01 lutego 2011 10:45  

Służby gminne