BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki

Informacja

Email Drukuj PDF

Informuję, że w dniu 19 grudnia 2017 r. (wtorek) o godz. 09:00 w sali posiedzeń Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem odbędzie się posiedzenie Komisji Ochrony Środowiska, Opieki Społecznej, Zdrowia, Ładu i Porządku Rady Miejskiej w Rudniku nad Sanem.

 Proponuję następujący porządek posiedzenia:

1. Opracowanie wniosków Komisji do budżetu gminy na 2018 r. Analiza projektu budżetu na 2018 r. (punkt 11 planu pracy Komisji na 2017 r.)
2.
Zapoznanie się członków Komisji z projektami uchwaał w sprawach:

a) uchwały budżetowej na 2018 r.,
b)
uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem na lata 2018-2033,
c)
przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałanie Narkomanii na rok 2018,
    i wypracowanie opinii Komisji.

3. Zapoznanie się z działalnością Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. Ocena skuteczności i efektów działania programów antyalkoholowych (punkt 4 planu pracy Komisji na 2017 r.)
4.
Zapoznanie się z informacją dotyczącą działalności Gminnego Sztabu Antykryzysowego i Ochotniczych Straży Pożarnych działających na terenie gminy Rudnik nad Sanem. Wypracowanie wniosków w tym zakresie ( punkt 8 planu pracy Komisji na 2017r.)
5.
Opracowanie planu pracy Komisji na rok 2018 (punkt 12 planu pracy Komisji 2017 r.)
6.
Sprawy różne.

 Przewodniczący Komisji Ochrony Środowiska,
Opieki Społecznej, Zdrowia, Ładu i Porządku
Grzegorz Cynk

 

 

Służby gminne