BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

OGŁOSZENIE

Email Drukuj PDF


GMINA I MIASTO
RUDNIK NAD SANEM

ul. Rynek 40

37 – 420 Rudnik nad Sanem


 tel. 015 876 10 02 fax 015 876 11 19 www.rudnik.pl  e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.



Rudnik nad Sanem, dnia 05.06.2013 r.

ZPF.271.15.2013

 

OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY

 

Burmistrz Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem ogłasza, że w dniu 5 czerwca 2013 r. Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem udzieliła zamówienie publiczne prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) na: „Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

Umowa została podpisana z Miejskim Zakładem Komunalnym Sp. z o.o., ul. Komunalna 1, 37 – 450 Stalowa Wola.

Cena oferty: 524 125,08 brutto.

Zamawiający wybrał ofertę ww. Wykonawcy, ponieważ spełniła wszystkie wymagania formalne Zamawiającego. W wyniku oceny oferta otrzymała 100 pkt, przy zastosowaniu kryterium jakim była najniższa cena za wykonanie przedmiotu zamówienia.

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 216836 2013 w dniu 05.06.2013 r.

 

 

BURMISTRZ                

Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem 

 

mgr inż. Waldemar Grochowski 



 OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY (PDF)

 

 

 

 

Służby gminne