BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

OGŁOSZENIE O PRZETARGU

Email Drukuj PDF

 logo

GMINA I MIASTO
RUDNIK NAD SANEM

ul. Rynek 40

37 – 420 Rudnik nad Sanem

 


tel. 015 876 10 02 fax 015 876 11 19 www.rudnik.pl e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 

Rudnik nad Sanem, 2013-08-12

 

ZPF.271.20.2013

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

na

Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół na terenie

Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w roku szkolnym 2013/2014”

 

 

I. Zamawiający:

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem

ul. Rynek 40,

37 – 420 Rudnik nad Sanem.

 

II. Przedmiot zamówienia i informacje dodatkowe:

 

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów z terenu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem do szkół funkcjonujących na terenie gminy w roku szkolnym 2013/2014.

2. Zakres zadania:

1) dowóz i odwóz dzieci do Publicznego Gimnazjum im. Orląt w Rudniku nad Sanem, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 7, 37 – 420 Rudnik nad Sanem:

    1. liczba dzieci przewożonych na trasie 0 – 5 km – 7 osób (w tym: z Przędzela Kolonii 2 osoby, ze Stróży 5 osób);

    2. liczba dzieci przewożonych na trasie 6 – 10 km – 81 osób (w tym: z Kopek 42 osoby, z Przędzela 39 osób);

    3. przewóz uczniów będzie się odbywał w dni nauki i zajęć szkolnych w następujących godzinach: dowóz na godzinę 8:00, powrót o godz. 14:00.

 2) dowóz i odwóz dzieci do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Jana Pawła II w Rudniku nad Sanem, ul. Kończycka 3, 37 – 420 Rudnik nad Sanem:

 

    1. liczba dzieci przewożonych na trasie 0 – 5 km – 12 osób (trasa Przędzel Kolonia – Rudnik – Przędzel Kolonia);

    2. przewóz uczniów będzie się odbywał w dni nauki i zajęć szkolnych w następujących godzinach: dowóz na godzinę 8:00, powrót o godz. 13:30.

    3) dowóz i odwóz dzieci do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Rudniku nad Sanem, ul. Piłsudskiego 7, 37 – 420 Rudnik nad Sanem:

    1. liczba dzieci przewożonych na trasie 0 – 5 km – 6 osób (trasa Chałupki – Rudnik - Chałupki);

    2. liczba dzieci przewożonych na trasie 6 – 10 km – 3 osoby (trasa Kopki – Rudnik - Kopki);

    3. przewóz uczniów będzie się odbywał w dni nauki i zajęć szkolnych w następujących godzinach: dowóz na godzinę 8:00, powrót o godz. 14:00.

 3. Liczba uczniów przewożonych na ww. trasach może ulegać zmianie.

 4. Godziny dowozu i odwozu uczniów z poszczególnych szkół mogą ulegać zmianom w zależności od obowiązujących planów zajęć.

 5. W przypadku zakupu biletów szkolnych indywidualnych (tj. przez uczniów nie objętych zamówieniem) Zamawiający wymaga, aby cena tych biletów na poszczególnych trasach była taka sama jak podana w ofercie.


 III. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:

 

  1. Termin wykonania zamówienia: od 02.09.2013 r. do 27.06.2014 r.

  2. Kryterium wyboru oferty – cena 100 %.

 

Nr kryterium

Wzór:

1 - Cena

 

Liczba punktów = (Cmin/Cof) x 100

gdzie:

- Cmin – najniższa cena ze wszystkich złożonych ofert

- Cof – cena oferty badanej

 

Ceny ofert zostaną obliczone w następujący sposób:

C = L0-5 x C0-5 + L6-10 x C6-10

L0-5 – liczba uczniów na trasie 0 – 5 km,

C0-5 – cena biletu miesięcznego szkolnego na trasie 0 – 5 km,

L6-10 – liczba uczniów na trasie 6 – 10 km,

C6-10 – cena biletu miesięcznego szkolnego na trasie 6 – 10 km,

 

  1. Ceny jednostkowe podane w ofercie są cenami stałymi w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia i nie mogą podlegać jakimkolwiek zmianom.

  2. Wykonawca musi wkalkulować w ceny jednostkowe wartość wszystkich zobowiązań związanych z wykonywaniem zamówienia.

  3. Przy porównywaniu ofert będzie brana pod uwagę cena całkowita brutto z uwzględnieniem zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku (grosze).

 

IV. Termin składania ofert:

  1. Ofertę w formie pisemnej, faxem lub e-mailem należy złożyć do dnia 19.08.2013 r. do godz. 10:00 w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, pok. nr 7 (Sekretariat), fax 15 876 11 19, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .

  2. Otwarcie (odczytanie) ofert odbędzie się w dniu 19.08.2013 r. do godz. 10:30 w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, pok. nr 13.

  3. Wykonawca ubiegający się o zamówienia zobowiązany jest złożyć pisemną ofertę podpisaną przez upoważnioną osobę (wg wzoru z załącznika nr 1) wraz z dołączeniem kopii aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób stosownie do postanowień ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym.


V. Załączniki:

  1. formularz oferty;

 

 Z poważaniem

BURMISTRZ

Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

mgr inż. Waldemar Grochowski

 

DO POBRANIA

1. FORMULARZ OFERT (*.doc)

2. Zaproszenie do złożenia oferty (*.pdf)

Ostatnia aktualizacja: poniedziałek, 12 sierpnia 2013 11:41  

Służby gminne