BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home

OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY

Email Drukuj PDF

 

 

Rudnik nad Sanem, dn. 24.12.2013 r.

ZPF.271.27.2013

 

OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY

 

 

Burmistrz Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem ogłasza, że w dniu 23 grudnia 2013 r. Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem udzieliła zamówienie publiczne udzielone w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1) lita ) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) na: „Bieżące utrzymanie i konserwację oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem na obszarze obsługiwanym przez Rejon Energetyczny Leżajsk w 2014”.

Umowa na wykonanie usługi objętej zamówieniem została podpisana z PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów Rejon Energetyczny Leżajsk, ul. Polna 10 A, 37 – 300 Leżajsk. Wartość udzielonego zamówienia: 94 309,02 brutto.

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 535198 – 2013 w dniu 24.12.2013 r.

 

 

BURMISTRZ

Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

 

mgr inż. Waldemar Grochowski



OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY (*.PDF)

 

Ostatnia aktualizacja: wtorek, 24 grudnia 2013 10:25  

Służby gminne