BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

OGŁOSZENIE O PRZETARGU

Email Drukuj PDF

 


GMINA I MIASTO
RUDNIK NAD SANEM
ul. Rynek 40
37 – 420 Rudnik nad Sanem
 
 tel. 015 876 10 02     fax 015 876 11 19      www.rudnik.pl     e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
 
                   
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.rudnik.pl

 

 

Rudnik: Przebudowa drogi gminnej Nr 102745R - ul. Grota Roweckiego (działka o nr ewid. 3356/1, 3378, 3394), drogi wewnętrznej - dojazdowej do ul. Dąbrowskiego (działka nr ewid. 5429, 3346/1) i drogi wewnętrznej (działka o nr ewid. 3350) w miejscowości Rudnik nad Sanem
Numer ogłoszenia: 109962 - 2014; data zamieszczenia: 01.04.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.  1)  NAZWA  I  ADRES:  Gmina  i  Miasto  Rudnik  nad  Sanem  ,  Rynek  40,  37-420  Rudnik,  woj.  podkarpackie,
tel. 015 8761002, 8761069, faks 015 8761119.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Nr 102745R - ul. Grota Roweckiego (działka o nr ewid. 3356/1, 3378, 3394), drogi wewnętrznej - dojazdowej do ul. Dąbrowskiego (działka nr ewid. 5429, 3346/1) i drogi wewnętrznej (działka o nr ewid. 3350) w miejscowości Rudnik nad Sanem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

  1. Przedmiotem  zamówienia  są  roboty  budowlane  polegające  na  przebudowie  drogi  gminnej  Nr 102745R  -  ul. Grota Roweckiego  (działka  o  nr  ewid.  3356/1,  3378,  3394),  drogi  wewnętrznej  -  dojazdowej  do  ul. Dąbrowskiego  (działka nr ewid. 5429, 3346/1) i drogi wewnętrznej (działka o nr ewid. 3350) w miejscowości Rudnik nad Sanem.  
  2. Zakres rzeczowy zadania: 1) roboty przygotowawcze; 2) podbudowa; 3) nawierzchnia; 4) zjazdy; 5) pobocza; 6) roboty wykończeniowe; 7) pozostałe roboty wynikające z dokumentacji projektowej lub przedmiaru robót.  
  3. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, specyfikacjami technicznymi, dokumentacją  projektową  i  uzgodnieniami  z  inwestorem.  4.  Informacje  dodatkowe  dotyczące  przedmiotu  zamówienia:
    1) Roboty,  które  nie  zostały  ujęte  w  przedmiarze,  a  należy  je  wykonać  zgodnie  z obowiązującymi  przepisami  i  sztuką budowlaną,  aby  przedmiot  zamówienia  został  wykonany,  odebrany  i spełniał  swoje  funkcje,  nie  zostaną  zapłacone.
    2) Dokumentacja  techniczna,  Specyfikacje  Techniczne  Wykonania  i  Odbioru  Robót  oraz  inne  dokumenty  przekazane
    przez Zamawiającego (w tym przedmiar robót jako materiał pomocniczy) służą ustaleniu ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia,  a  wymagania  choćby  w jednym  z  nich  są  obowiązujące  dla Wykonawcy  tak,  jakby  zawarte  były  w  całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje następująca kolejność: STWiOR, dokumentacja techniczna, przedmiar robót, umowa oraz s.i.w.z.
    3) Wykonawca jest zobligowany do zgłoszenia
    wszelkich niezgodności w załączonej dokumentacji do Zamawiającego. Wprowadzenie zmian, bez zgody Zamawiającego, zostanie uznane za zmianę przedmiotu zamówienia i będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
    4) Oferty muszą obejmować
    wykonanie całego zakresu rzeczowego  przedmiotu zamówienia.
    5)  W  przypadku, gdy Zamawiający  dokonał opisu
    przedmiotu zamówienia w dokumentacji  będącej  załącznikiem do  s.i.w.z. poprzez wskazanie przykładowych  znaków towarowych lub pochodzenia,  Wykonawcy są zobowiązani  do  oferowania materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji lub równoważnych o parametrach  tego  typu,  lecz nie gorszych od wskazanych. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów  technicznych  lub  standardów  jakościowych.  Materiały  równoważne  muszą  być w ofercie wymienione z nazwy,  a  ciężar  udowodnienia  o  zachowaniu  parametrów  wymaganych przez  Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę.
    6) Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie,
    zgodnie  z  przepisami  obowiązującymi  w  tym  zakresie.
    7) Wykonawca  robót  ponosi  odpowiedzialność za jakość
    wykonywanych  robót  oraz  zastosowanych  materiałów.
    8) Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej,
    celem sprawdzenia miejsca wykonywania robót oraz warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac, gdyż wyklucza się  możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów  niezbędnych  do wykonania przedmiotu umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca..

 

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.30.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. 

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI  UDZIAŁU  W  POSTĘPOWANIU  ORAZ  OPIS  SPOSOBU  DOKONYWANIA  OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie stawia szczególnych  wymagań  w zakresie  spełniania tego warunku i odstępuje od opisu sposobu  dokonywania  oceny  spełniania  tego  warunku.  Zamawiający  dokona  oceny  spełniania  warunków udziału  w  postępowaniu  w  tym  zakresie  na  podstawie  oświadczenia  o spełnianiu  warunków  udziału w postępowaniu.  Zamawiający  uzna,  że  warunek  jest  spełniony,  gdy  Wykonawca  oświadczy,  że  posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający  dokona  oceny  spełniania  warunków  udziału  w  postepowaniu  w  tym  zakresie  i  uzna, że warunek  ten  zostanie  spełniony,  jeżeli  Wykonawca  oświadczy,  że  posiada  wiedzę  i doświadczenie pozwalające na prawidłową realizację zamówienia oraz wykaże, że wykonał należycie i zgodnie z zasadami sztuki  budowlanej  oraz  prawidłowo  ukończył  w  okresie  ostatnich  pięciu  lat  przed  upływem  terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 roboty budowlane odpowiadające swoim  rodzajem  i  wartością  nie  mniejszą  niż  300 000,00  zł  brutto  każda,  robotom  budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
  • III.3.3) Potencjał techniczny  

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie stawia szczególnych  wymagań  w zakresie spełniania tego warunku i odstępuje  od opisu sposobu  dokonywania  oceny  spełniania  tego  warunku.  Zamawiający  dokona  oceny  spełniania  warunków udziału  w  postępowaniu  w  tym  zakresie  na  podstawie  oświadczenia  o spełnianiu  warunków  udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem wystarczającym do wykonania zamówienia
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający  dokona  oceny  spełniania  warunków  udziału  w  postepowaniu  w  tym  zakresie  i  uzna,że warunek  ten  zostanie  spełniony,  jeżeli  Wykonawca  oświadczy,  że  dysponuje  osobami  zdolnymi  do wykonania  zamówienia,  a  w  szczególności  na  czas  realizacji  przedmiotu  zamówienia  będzie  dysponował osobą  przewidzianą  do  sprawowania  funkcji  Kierownika  Budowy  z  uprawnieniami  budowlanymi  do kierowania  robotami  w  specjalności  drogowej  zgodnie  z  Rozporządzeniem  Ministra  Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz.578, z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w tym wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz.  1409)  oraz  ustawy  o  zasadach  uznawania  kwalifikacji  zawodowych  nabytych  w  państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394) oraz art. 20 a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., Nr 5, poz.42, z późn. zm)

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie stawia szczególnych  wymagań  w zakresie spełniania tego warunku i odstępuje od opisu sposobu  dokonywania  oceny  spełniania  tego  warunku.  Zamawiający  dokona  oceny  spełniania  warunków udziału  w  postępowaniu  w  tym  zakresie  na  podstawie  oświadczenia  o spełnianiu  warunków  udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia

III.4)  INFORMACJA  O  OŚWIADCZENIACH  LUB  DOKUMENTACH,  JAKIE  MAJĄ  DOSTARCZYĆ WYKONAWCY  W  CELU  POTWIERDZENIA  SPEŁNIANIA  WARUNKÓW  UDZIAŁU  W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków  o  dopuszczenie  do  udziału  w  postępowaniu,  a  jeżeli  okres  prowadzenia  działalności  jest  krótszy  – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących  najważniejszych  robót,  określających,  czy  roboty  te  zostały  wykonane  w  sposób  należyty  oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; 
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu  o  art.  24  ust.  1  pkt  2  ustawy,  wystawiony  nie  wcześniej  niż  6  miesięcy  przed  upływem  terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie  otwarto  jego  likwidacji  ani  nie  ogłoszono  upadłości  -  wystawiony  nie  wcześniej  niż  6  miesięcy  przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista  podmiotów  należących  do  tej  samej  grupy  kapitałowej  w  rozumieniu  ustawy  z  dnia  16  lutego  2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę; 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących  ofertę, o ile nie wynika  to  z  przedstawionych  dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo osób podpisujących  ofertę do reprezentowania  Wykonawcy,  zaciągania  w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej  cenie  oferty  oraz  podpisania  oferty  musi  bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy  dołączyć  oryginał  lub  poświadczoną  za  zgodność  z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:  

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

  1. Zakazana  jest  istotna  zmiana  postanowień  zawartej  umowy  w  stosunku  do  treści  oferty,  na  podstawie której  dokonano wyboru  Wykonawcy,  z  zastrzeżeniem  ust.  2  i  4.  2.  Dopuszczalne  są  następujące  rodzaje  i warunki  istotnej  zmiany  treści umowy:  1)  zmniejszenie  zakresu  przedmiotu  zamówienia  -  w  razie  zaistnienia  istotnej  zmiany  okoliczności  powodującej, że wykonanie umowy w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w  chwili zawarcia  umowy  -  z  jednoczesnym  zmniejszeniem  wynagrodzenia  stosownie  do  postanowień  ust.  2  pkt  3  -  2)  zmiany dotyczące  sposobu  spełnienia  świadczenia,  w  szczególności  ze  względu  na:  a)  niedostępność  na  rynku  materiałów  lub urządzeń  wskazanych  w  dokumentacji  projektowej  lub technicznej,  bądź  też  w  kosztorysie  ofertowym  Wykonawcy spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, b) konieczność zrealizowania robót  przy  zastosowaniu  innych  rozwiązań  technicznych/technologicznych  niż  wskazane  w  dokumentacji  projektowej  lub specyfikacji  technicznej,  w  sytuacji  gdyby  zastosowanie  przewidzianych  rozwiązań  groziło  niewykonaniem  lub  wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia, c) odmienne od przyjętych  w dokumentacji projektowej lub  specyfikacji technicznej warunki terenowe, geologiczne, wodne, istnienie niezinwentaryzowanych (nieujętych w dokumentacji) urządzeń, instalacji lub obiektów,  d)  konieczność  zrealizowania  robót  przy  zastosowaniu  innych  rozwiązań  technicznych  lub  materiałowych ze względu  na  zmiany  obowiązującego  prawa;  e)  konieczność  zaspokojenia  roszczeń  lub  oczekiwań  osób  trzecich nieartykułowanych  lub  niemożliwych  do  jednoznacznego  określenia  w  chwili  zawierania  umowy,  f) konieczność zrealizowania  robót  przy  zastosowaniu  innych  rozwiązań  technicznych/  technologicznych/materiałowych  ze  względu  na kolizję  z  planowanymi  lub  równolegle  prowadzonymi  przez  Zamawiającego  lub  inne  podmioty  inwestycjami,  przy  czym zmiany  te  ograniczą  się  do  zmian  koniecznych,  umożliwiających  uniknięcie  lub  usunięcie  kolizji.  3)  zmiana  wysokości wynagrodzenia  w związku z okolicznościami  wymienionymi  w  ust. 2 pkt 1-2. Ustalenie zmiany  wysokości  wynagrodzenia nastąpi  według  cen  jednostkowych  z  kosztorysu  ofertowego  Wykonawcy  stanowiącego  załącznik  do  niniejszej  umowy, 4) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie robót w określonym pierwotnie  terminie,  c)  zaistnienia  niesprzyjających  warunków  atmosferycznych,  uniemożliwiających  wykonywanie  prac budowlanych  lub  spełnienie  wymogów  technologicznych,  udokumentowanych  w  dzienniku  budowy,  klęski  żywiołowe, d) konieczności  zmniejszenia  zakresu  przedmiotu  zamówienia,  gdy  jego  wykonanie  w  pierwotnym  zakresie  nie  leży w interesie Zamawiającego, e) przerwy w dostawie prądu, wody, gazu, trwającej ponad 7 dni, f) wydłużenia terminów dostaw materiałów  z  przyczyn  niezależnych  od  Wykonawcy,  g)  błędów  w  dokumentacji  projektowej,  których  usunięcie  będzie poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie, h) konieczność zmiany  harmonogramu  robót  i  finansowania,  i)  prac  lub  badań  archeologicznych,  wykopalisk,  powodujących  konieczność wstrzymania  robót  objętych  niniejszą  umową,  j)  realizacji  w  drodze  odrębnej  umowy  prac  powiązanych  z  przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, w tym udzielenie w  trakcie  realizacji  umowy  zamówień  dodatkowych  i/lub  uzupełniających,  związanych  z  realizacją  zamówienia podstawowego,  mających  wpływ  na  uzgodniony  termin  zakończenia  jej  realizacji  (powodujących  konieczność  jego wydłużenia), k) wstrzymanie realizacji robót przez uprawniony organ z powodu znalezienia niewybuchów i niewypałów lub też  z  innego  powodu,  w  tym  na  skutek  orzeczenia  sądu,  l)  wystąpienie  odmiennych  od  zakładanych  w  dokumentacji projektowej  warunków  geologicznych,  wodnych  i  terenowych,  m)  jakiegokolwiek  opóźnienia,  utrudnienia  lub  przeszkody spowodowane  przez  lub  dające  się  przypisać  Zamawiającemu,  personelowi  Zamawiającego  lub  innemu  wykonawcy zatrudnionemu  przez  Zamawiającego  na  terenie  budowy,  n)  konieczności  uzyskania  decyzji  lub  uzgodnień,  mogących spowodować wstrzymanie robót, o) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, 5) powierzenie Podwykonawcy określonego zakresu robót, zmiana zakresu robót i pod warunkiem, że Zamawiający nie zastrzegł, iż dana część zamówienia nie może być powierzona Podwykonawcom. 6) zmiana przedstawicieli Wykonawcy - kierownika budowy i Zamawiającego - inspektor  nadzoru.  3.  Zmiany  umowy  przewidziane  w  ust.  2  dopuszczalne  są  na  następujących  warunkach:  1)  pkt  1)  - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, 2) pkt 2) - zmiana dotycząca sposobu  spełnienia  świadczenia  -  pod  warunkiem  nie  zwiększania  ceny,  a  ponadto  w  przypadku  zmiany  na  materiały, urządzenia i sprzęt - pod warunkiem posiadania co najmniej takich samych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty; 3) pkt. 3) - w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie, 4) pkt. 4): a) lit. a) - w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego, b) lit. b) - o czas działania  siły  wyższej  oraz  potrzebny  do  usunięcia  skutków  tego  działania,  c) lit. c)  -  o  czas  trwania  niesprzyjających warunków atmosferycznych, d) lit. d) - o czas proporcjonalny do zmniejszonego zakresu, e) lit. e - l) - o czas niezbędny do usunięcia  przeszkody  w  prowadzeniu  robót  objętych  przedmiotem  umowy,  f)  lit.  m)  -  o  czas  opóźnienia,  utrudnienia  lub przeszkody,  g)  lit.  n  -  o)  -  o  czas  niezbędny  do  uzyskania  wymaganych  decyzji  bądź  uzgodnień  lub  do  wykonania dodatkowych ekspertyz, badań, 4. Oprócz przypadku określonego w ust. 2 pkt 3, wynagrodzenie Wykonawcy 2 może ulec zmianie, tj. obniżeniu lub podwyższeniu wskutek zmiany przez ustawodawcę stawki podatku VAT - odpowiednio do zmiany stawki  podatku  VAT  -  względem  robót,  do  których  mają  zastosowanie  zmienione  przepisy.  5.  Wszelkie  zmiany  niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE  
 
IV.4.1) Adres  strony  internetowej,  na  której  jest  dostępna  specyfikacja  istotnych  warunków  zamówienia: www.rudnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem

ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem pokój nr 11.

IV.4.4)  Termin  składania  wniosków  o  dopuszczenie  do  udziału  w  postępowaniu  lub  ofert:  16.04.2014  godzina  10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem pokój nr 7 (SEKRETARIAT).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17)  Czy  przewiduje  się  unieważnienie  postępowania  o  udzielenie  zamówienia,  w  przypadku  nieprzyznania środków  pochodzących  z  budżetu  Unii  Europejskiej  oraz  niepodlegających  zwrotowi  środków  z  pomocy  udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


BURMISTRZ                       
                              Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem     
 
                                       mgr inż. Waldemar Grochowski      

 

 

PLIKI DO POBRANIA:

Ogłoszenie o przetargu (PDF)

1) Część 1. Instrukcje dla Wykonawców (PDF):

a) Załącznik 1 - Formularz oferty (DOC)

b) Załącznik 2 - Formularz oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (DOC)

c) Załącznik 3 - Formularz oświadczenia dotyczącego grupy kapitałowej (DOC)

d) Załącznik 4 - Formularz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnieart. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. (DOC)

e) Załącznik 5 - Formularz wykazu robót budowlanych (DOC)

f) Załącznik 6 - Formularz oświadczenia o posiadaniu wymaganych uprawnień (dotyczy Kierownika Budowy) (DOC)

2) Część 2. Wzór umowy (PDF)

3) Część 3. Szczegółowe Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (ZIP)

4) Część 4. Przedmiar Robót (PDF)

5) Część 5. Dokumentacja projektowa (ZIP)

 

Ostatnia aktualizacja: wtorek, 01 kwietnia 2014 14:55  

Służby gminne