BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home

OGŁOSZENIE

Email Drukuj PDF

Rudnik nad Sanem, 12.06.2014 r.

 

                                                                                               

ZPF.271.15.2014

 


ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

na wykonanie robót dotyczących budowy windy osobowej

w Środowiskowym Domu Samopomocy w Rudniku nad Sanem

 

1. Zamawiający:

 

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem,

ul. Rynek 40,

37– 420 Rudnik nad Sanem.

 

2. Przedmiot zamówienia:

1) Przedmiot zamówienia obejmuje:

a) wykonanie robót tynkarskich i malarskich wewnątrz szybu windowego,

b) wykonanie robót montażowych windy osobowej z napędem elektrycznym o udźwigu 630 kg, prędkościm/s i parametrach opisanych w dokumentacji projektowej. Dźwig osobowy dla osób niepełnosprawnych (winda) winna spełniać wszelkie wymagania zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie Dz. U. z 2013 r. poz. 926) a w szczególności dział IV (Wyposażenie techniczne budynków) rozdział 9 (urządzenia dźwigowe),

c) oferowany sprzęt (winda) musi być sprzętem fabrycznie nowym, nie użytkowanym (również do prezentacji),

d) uporządkowanie i posprzątanie pomieszczeń oraz terenu po zakończeniu robót,

e) wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.

2) Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, specyfikacjami technicznymi, dokumentacją projektową i uzgodnieniami z inwestorem.

3) Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia:

a) roboty, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a należy je wykonać zgodnieobowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną, aby przedmiot zamówienia został wykonany, odebrany i spełniał swoje funkcje, nie zostaną zapłacone,

b) dokumentacja techniczna, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz inne dokumenty przekazane przez Zamawiającego (w tym przedmiar robót jako materiał pomocniczy) służą ustaleniu ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, a wymagania choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje następująca kolejność: STWiOR, dokumentacja techniczna, przedmiar robót, umowa oraz warunki opisane w zaproszeniu do złożenia oferty.

c) wykonawca jest zobligowany do zgłoszenia wszelkich niezgodności w załączonej dokumentacji do Zamawiającego. Wprowadzenie zmian, bez zgody Zamawiającego, zostanie uznane za zmianę przedmiotu zamówienia i będzie skutkowało odrzuceniem oferty,

d) oferty muszą obejmować wykonanie całego zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia,

e) w przypadku, gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji poprzez wskazanie przykładowych znaków towarowych lub pochodzenia, Wykonawcy są zobowiązani do oferowania materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych. Wszystkie wskazanenazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę,

f) użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowaniabudownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie,

g) Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów,

h) przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej, celem sprawdzenia miejsca wykonywania robót, warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia, dokonaniamiejscu instalacji dźwigu dokładnych pomiarów w celu sprawdzenia zgodności z wymiarami podanymi w dokumentacji projektowej budynku oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.

i) Wykonawca udziela 3-letniej gwarancji bez ograniczeń jej zakresu na wszelkie roboty objęte zamówieniem, w tym na wbudowane urządzenia licząc od dnia podpisania przez strony protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy. W tym zakresie wykonawca będzie zobowiązany na własny koszt do:

- konserwowania i serwisowania dźwigu w zakresie podstawowym w sposób ustalony Instrukcją Konserwacji i Przepisami o Budowie i Eksploatacji Elektrycznych Dźwigów Pionowych oraz Dokumentacją Techniczno-Ruchową urządzeń,

- utrzymania dźwigu w stałym ruchu, dokonywanie przeglądów urządzeń dźwigowych oraz usuwanie na bieżąco zauważonych nieprawidłowości w działaniu tych urządzeń. Zgłoszoną przez Zamawiającego usterkę Wykonawca zobowiązany usunąć jest w ciągu najbliższych 48 godzin.

j) Wykonawca będzie zobowiązany na własny koszt do uzyskania decyzji administracyjnych warunkujących dopuszczenie urządzenia do eksploatacji:

- sporządzenie dokumentacji do rejestracji w Urzędzie Dozoru Technicznego i jej zatwierdzenie,

- dopuszczenie do eksploatacji,

- wykonanie prób, odbioru i rozruchu urządzenia dźwigowego z udziałem wymaganych instytucji,

- rejestrację windy w UDT,

- dostarczenie dokumentacji technicznej dźwigu (DTR) z instrukcja obsługi, konserwacji i eksploatacji w języku polskim,

- przeszkolenie pracowników i osób użytkujących urządzenie w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu.

4) Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia dostępne są w Urzędzie GminyMiasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem, pok. nr 3.

5) Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

 

a) 45.41.00.00 – 4 – Tynkowanie

 

b) 45.44.21.00 – 8 – Roboty malarskie

 

c) 45.31.31.00 – 5 – Instalowanie wind

3. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:

1) Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 16.09.2014 r.

2) Przed upływem terminu o którym mowa w pkt. 1 Wykonawca musi dokonać rejestracji urządzeniaUrzędzie Dozoru Technicznego i uzyskać dopuszczenie dźwigu do eksploatacji.

3) Kryterium wyboru oferty – cena 100 %.

Nr kryterium

Wzór:

1 - Cena

Liczba punktów = ( Cmin/Cof) x 100 x waga

gdzie:

- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert

- Cof – cena badanej oferty

 

4) Wykonawca musi podać cenę za kompleksową realizację przedmiotu zamówienia. Cena obejmować będzie wartość wszystkich zobowiązań Wykonawcy związanych z wykonywaniem zamówienia.

5) Cena podana w ofercie jest ceną stałą w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia i nie może podlegać jakimkolwiek zmianom.

6) Przy porównywaniu ofert będzie brana pod uwagę cena całkowita brutto (z VAT),uwzględnieniem zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku (grosze).

 

4.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

b) posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziałupostępowaniu w tym zakresie i uzna, że warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że posiada wiedzę i doświadczenie pozwalające na prawidłową realizację zamówienia oraz wykaże, że wykonał należycie i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 80 000,00 zł brutto każda, robotom stanowiącym przedmiot zamówienia;

c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.

d) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie i uzna, że warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,w szczególności na czas realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował osobą przewidzianą do sprawowania funkcji Kierownika Robót z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz.578, z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w tym wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1409) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394) oraz art. 20 a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., Nr 5, poz.42, z późn. zm).

e) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

2) Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana według reguły „spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.

 

5. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu

1) Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

a) formularz ofertowy (wg wzoru z Załącznika nr 1) – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę,

b) dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciąganiajego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione,

2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy muszą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru z Załącznika nr 2,

b) aktualny odpis w właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

3) W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru z Załącznika nr3),

b) Wykaz robót budowlanych (według wzoru z Załącznika nr 4), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający żąda wskazania w „wykazie robót budowlanych” – robót w ust. 4 pkt. 1b.

c) oświadczenie (według wzoru z Załącznika nr 5), że osoba, która będzie uczestniczyćwykonywaniu zamówienia – kierownik robót, posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – zgodnie z ust. 4 pkt. 1d.

 

5.Termin składania ofert:

1) Ofertę w formie pisemnej, faxem lub e-mailem należy złożyć do dnia 23.06.2014 r. do godz. 10:00Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem, w Sekretariacie, fax 15 876 11 19, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

2) Otwarcie (odczytanie) ofert odbędzie się w dniu 23.06.2014 r. do godz. 10:30 w Urzędzie GminyMiasta w Rudniku nad Sanem ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem, pok. 13 (Sala Posiedzeń).

3) Wykonawca ubiegający się o zamówienia zobowiązany jest złożyć pisemną ofertę podpisaną przez upoważnioną osobę (wg wzoru z załącznika nr 1).

4) Nie jest wymagane załączenie do oferty kosztorysu ofertowego. Wykonawca w formularzu ofertowym jest zobowiązany przedstawić wartość całkowitą oferty. Kosztorys ofertowy (uproszczony lub szczegółowy) zostanie złożony przed zawarciem umowy przez Wykonawcę, który złożył ofertę najkorzystniejszą.

 

6. Załączniki:

1) Załącznik nr 1 – formularz oferty,

2) Załącznik nr 2 – formularz oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia,

3) Załącznik nr 3 – formularz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,

4) Załącznik nr 4 – formularz wykazu robót budowlanych,

5) Załącznik nr 5 – formularz oświadczenia o posiadaniu uprawnień,

6) Załącznik nr 6 – Wzór umowy,

7) Załącznik nr 7 – STWiOR,

8) Załącznik nr 8 – Przedmiar robót,

9) Załącznik nr 9 – Projekt budowlany (opracowanie dotyczy również budowy szybu windywykonania instalacji elektrycznych – roboty te są już wykonane).

 

 

Z poważaniem

    BURMISTRZ

Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem


  mgr inż. Waldemar Grochowski



Załączniki do pobrania:

Zaproszenie do zlozenia oferty.pdf

Załącznik 1 Formularz oferty.doc

Załącznik 2 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.doc

Załącznik 3 Oświadczenie o spelnianiu warunkow.doc

Załącznik 4 Wykaz robot.doc

Załącznik 5 oswiadczenie o posiadaniu uprawnien.doc

Wzor umowy.pdf

Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Budowlanych.pdf

Przedmiar robót.pdf

Projekt budowlany.rar

 WYJAŚNIENIA TREŚCI Dot. postepowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót dotyczących budowy windy osobowej w Środowiskowym Domu Samopomocy w Rudniku nad Sanem

Ostatnia aktualizacja: piątek, 20 czerwca 2014 17:16  

Służby gminne