BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Email Drukuj PDF

Na "Przebudowę dróg gminnych w miejscowości Kopki i Chałupki"

ZPF.271.16.2011

 

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

na

„Przebudowę dróg gminnych w miejscowości Kopki i Chałupki”


w ramach projektu pn.:

„Poprawa powiązań komunikacyjnych regionu – przebudowa dróg gminnych w miejscowości Kopki i Chałupki”

 


współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 – 2013


oś priorytetowa: II Infrastruktura techniczna
działanie: 2.1 Infrastruktura komunikacyjna
schemat: C – Drogi gminne



I.  Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem
ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem
powiat  niżański, województwo podkarpackie
tel. (015) 876 10 01, fax (015) 876 11 19
www.rudnik.pl, Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

II.  Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego (art. 10 ust. 1 i 39 ustawy p.z.p.) o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm).

III.  Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie s.i.w.z.:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie: www.rudnik.pl

IV.  Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie dróg gminnych w miejscowości Kopki i Chałupki obejmującej ulice: Górka, Olszyna, Zagrody, Kościelna i Wiśniowa.
2. Zakres rzeczowy zadania obejmuje wykonanie następujących robót:
1) Przebudowa drogi gminnej klasy L nr 102773 R  Kopki – ul. Górka i ul. Olszyna, od km 0+000 do 0+993 o długości 993,00 mb. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego (5 cm – warstwa ścieralna po wyrównaniu istniejącej nawierzchni asfaltowej mieszanką mineralno – asfaltową (beton asfaltowy) w ilości 75 kg/m2) dla kategorii ruchu KR 1-2. Wykonanie wjazdów do posesji (6 cm warstwa ścieralna na podbudowie z kruszywa łamanego o grubości 15 cm po zagęszczeniu) oraz poboczy utwardzonych o powierzchni ok. 1 300 m2, opracowanie inwentaryzacji powykonawczej, inne roboty towarzyszące wymienione w Przedmiarze Robót.
2) Przebudowa drogi gminnej klasy L nr 102769 R  Chałupki – ul. Kościelna i Kopki  – ul. Zagrody, od km 0+000 do 3+177 o długości 3 177,00 mb. Konstrukcja nawierzchni:
od km 0+000 do 0+760 – wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego (o grubości: 4 cm – warstwa wiążąca, 4 cm – warstwa ścieralna) na podbudowie z kruszywa łamanego (o grubości po zagęszczeniu: 5 cm – górna warstwa z kruszywa frakcji 0-32 mm, 15 cm – dolna warstwa (tłuczeń), 10 cm – grubość średnia jako wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym w celu nadania profilu podłużnego;
od km 0+760 do 0+966 – wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego (o grubości: 4 cm – warstwa wiążąca, 4 cm – warstwa ścieralna) na podbudowie z kruszywa łamanego (o grubości po zagęszczeniu: 10 cm – górna warstwa z kruszywa frakcji 0-32 mm, 10 cm – grubość średnia jako wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym w celu nadania profilu podłużnego;
od km 0+966 do 2+140 – wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego (o grubości: 4 cm – warstwa wiążąca, 4 cm – warstwa ścieralna) na podbudowie z kruszywa łamanego (o grubości po zagęszczeniu: 5 cm – górna warstwa z kruszywa frakcji 0-32 mm, 15 cm – dolna warstwa (tłuczeń), 10 cm – grubość średnia jako wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym w celu nadania profilu podłużnego;
od km 2+140 do 2+604 – wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego (o grubości: 4 cm – warstwa wiążąca, 4 cm – warstwa ścieralna) na podbudowie z kruszywa łamanego (o grubości po zagęszczeniu: 10 cm – górna warstwa z kruszywa frakcji 0-32 mm, 10 cm – grubość średnia jako wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym w celu nadania profilu podłużnego;
od km 2+604 do 3+177 – wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego (4 cm – warstwa ścieralna po wyrównaniu istniejącej nawierzchni asfaltowej mieszanką mineralno – asfaltową (beton asfaltowy) w ilości 75 kg/m2).
Wykonanie chodnika z kostki brukowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo – piaskowej o grubości 4 cm oraz na podbudowie z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 10 cm. Wykonanie zjazdów na drogi boczne (6 cm warstwa ścieralna na podbudowie z kruszywa łamanego o grubości 15 cm po zagęszczeniu i po wyrównaniu istniejącej nawierzchni asfaltowej mieszanką mineralno – asfaltową (beton asfaltowy) w ilości 75 kg/m2).
Wykonanie wjazdów do posesji (6 cm warstwa ścieralna na podbudowie z kruszywa łamanego o grubości 15 cm po zagęszczeniu).
Wykonanie nawierzchni miejsc postojowych z kostki brukowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej o grubości 4 cm oraz na podbudowie z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 15 cm.
Wykonanie oznakowania wraz z wyniesionym przejściem dla pieszych o powierzchni 25 m2.
Wykonanie poboczy utwardzonych o powierzchni ok. 4 576 m2, opracowanie inwentaryzacji powykonawczej, inne roboty towarzyszące wymienione w Przedmiarze Robót.
3) Przebudowa drogi gminnej klasy L nr 102771 R Chałupki – ul. Wiśniowa, od km 0+000 do 0+763 o długości 763,00 mb. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego (4 cm –warstwa ścieralna po wyrównaniu istniejącej nawierzchni asfaltowej mieszanką mineralno – asfaltową (beton asfaltowy) w ilości 75 kg/m2) dla kategorii ruchu KR 1-2. Wykonanie wjazdów do posesji (4 cm warstwa ścieralna na podbudowie z kruszywa łamanego o grubości 20 cm po zagęszczeniu oraz 6 cm warstwa ścieralna na podbudowie z kruszywa łamanego o grubości 15 cm po zagęszczeniu) oraz poboczy utwardzonych o powierzchni ok. 1 045 m2, opracowanie inwentaryzacji powykonawczej, inne roboty towarzyszące wymienione w Przedmiarze Robót.
3. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną, dokumentacją projektową i uzgodnieniami z inwestorem.
4. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45.23.31.20 – 6 – Roboty w zakresie budowy dróg
45.23.30.00 – 9 – Roboty budowlane w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni dróg
45.23.32.22 – 1 – Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania;
5. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

V.  Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej i wymaga, aby Wykonawca złożył jedną ofertę opiewającą na jedną cenę.

VI.  Termin wykonania zamówienia:
Okres realizacji zamówienia: od dnia 02.08.2011 r. do dnia 23.09.2011 r.

VII.  Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 3 000 000,00 zł brutto każda, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełnia warunek jeżeli dysponuje osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca spełnia warunek jeżeli posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 2 500 000,00 zł;
2. Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana według reguły „spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.


VIII.  Informacja na tematów wadium:
W postępowaniu nie jest wymagane składanie wadium.

IX.  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

Nr:

Nazwa kryterium:

Waga:

1

Cena

100 %



X.  Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37‑420 Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 7 (Sekretariat) do dnia 13.07.2011 r. do godz. 10:00. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom bez ich otwierania.

XI.  Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XII.  Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XIII.  Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

XIV.  Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6:
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy p.z.p.

XV.  Informacja o możliwości unieważnienia postępowania:
Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy p.z.p., w sytuacji, gdy środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamierzał na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane.

XVI.  Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami
1. W zakresie przedmiotu zamówienia – Pani Maria Sagan – w godz. 8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 3, tel. (015) 876 10 02, wew. 46 – Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem;
2. W zakresie formalności prawnych – Pan Andrzej Smoła, Dariusz Świta – w  8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 11, tel. (015) 876 10 02, wew. 31 - Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 28.06.2011 r.
Numer ogłoszenia: 175896 – 2011

Rudnik nad Sanem, dnia 28.06.2011 r.              


BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

mgr inż. Waldemar Grochowski

Ostatnia aktualizacja: środa, 29 czerwca 2011 13:42  

Służby gminne