BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

Email Drukuj PDF

Na  „Remont gminnych dróg wewnętrznych na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w 2011 r.”

Rudnik nad Sanem, 2011-07-27

ZPF.271.24.2011

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

na

„Remont gminnych dróg wewnętrznych na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w 2011 r.”

 


I. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem,
ul. Rynek 40,
37 – 420 Rudnik nad Sanem.

II. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie gminnych dróg wewnętrznych na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w 2011 r. następującym materiałem:
1) Mieszanka sortowana frakcji 4-20 mm w ilości ok. 208 t;
2) Żużel frakcji 10 – 60 mm w ilości ok. 550 t;
2. Zakres robót obejmuje:
1) zakup i transport materiału przeznaczonego na remont nawierzchni dróg  z rozwozem po terenie sołectw;
2) uzupełnienie ubytków nawierzchni poprzez rozścielenie ręczne i mechaniczne oraz zagęszczenie przy użyciu walca drogowego.
3. Remont nawierzchni dróg wewnętrznych odbywał się będzie na terenie sołectw w następującym podziale:
1) Kopki – żużel (ok. 190 t), mieszanka sortowana (ok. 80 t);
2) Chałupki – żużel (ok. 120 t), mieszanka sortowana (ok. 24 t);
3) Przędzel Kolonia – żużel (ok. 120 t), mieszanka sortowana (ok. 24 t);
4) Przędzel – żużel (ok. 120 t), mieszanka sortowana (ok. 80 t);
4. Gotowość przystąpienia Wykonawcy do rozpoczęcia robót – do 2 dni roboczych od chwili zgłoszenia przez pracownika Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.
III. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
1) Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.09.2011 r.
2) Kryterium wyboru oferty – cena 100 %.

Nr kryterium

Wzór:

1 - Cena

Liczba punktów = (Cmin/Cof) x 100

gdzie:

  • Cmin – najniższa cena ze wszystkich złożonych ofert

  • Cof – cena oferty badanej


3) Wykonawca musi podać cenę za kompleksową realizację przedmiotu zamówienia. Cena obejmować będzie wartość wszystkich zobowiązań Wykonawcy związanych z wykonywaniem zamówienia. 
4) Cena podana w ofercie jest ceną stałą w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia i nie może podlegać jakimkolwiek zmianom.
5) Wartość wykonania robót budowlanych polegających na remoncie nawierzchni dróg przy użyciu mieszanki sortowanej oraz żużlu należy obliczyć jako iloczyn ceny jednostkowej brutto za wbudowanie 1 tony i zamawianej ilości materiału do wbudowania.
6) Cenę oferty należy obliczyć jako sumę wartości wykonania robót budowlanych polegających na remoncie nawierzchni dróg przy użyciu mieszanki sortowanej oraz żużlu.
7) Przy porównywaniu ofert będzie brana pod uwagę cena całkowita brutto (z VAT), z uwzględnieniem zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku (grosze), za wykonanie całego zakresu zadania.

IV. Termin składania i zawartość ofert:
1) Ofertę w formie pisemnej lub faxem należy złożyć do dnia 02.08.2011 r. w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, pok. nr 7 (Sekretariat), fax 15 876 10 02, do godz. 10:00;
2) Otwarcie (odczytanie) ofert Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 02.08.2011 r. o godz. 10:30 w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 13 (Sala posiedzeń). Otwarcie ofert jest jawne.
3) Wykonawca ubiegający się o zamówienia zobowiązany jest: złożyć pisemną ofertę podpisaną przez upoważnioną osobę (wg wzoru z załącznika nr 1);

V. Załączniki:
1) formularz oferty;



BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

mgr inż. Waldemar Grochowski

Pliki do pobrania:
FileOpisFile size
Download this file (Zaproszenie do złożenia oferty.pdf)Zaproszenie 131 Kb
Download this file (Załącznik nr 1 Formularz oferty.pdf)Zał. 1 Formularz oferty 134 Kb
Ostatnia aktualizacja: środa, 27 lipca 2011 13:57  

Służby gminne