BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Email Drukuj PDF

Na „Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w roku szkolnym 2011/2012”

ZPF.271.27.2011



OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

na

„Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w roku szkolnym 2011/2012”

 


I.  Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem   
ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem
powiat  niżański, województwo podkarpackie
tel. (015) 876 10 01, faks (015) 876 11 19
www.rudnik.pl, Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
II.  Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego (art. 10 ust. 1 i 39 ustawy p.z.p.) o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
III.  Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie s.i.w.z.:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie: www.rudnik.pl
IV.  Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów z terenu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem do szkół funkcjonujących na terenie gminy w roku szkolnym 2011/2012.
2. Zakres zadania:
a) dowóz i odwóz uczniów do Publicznego Gimnazjum im. Orląt w Rudniku nad Sanem, ul. Piłsudskiego 7 z: Kopek – 50 osoby – 7 km, Chałupek – 22 osoby – 4 km, Przędzela – 53 osób – 7 km, Przędzela – Kolonii – 2 osoby – 4 km ,Stróży – 37 osób – 3 km,
b) dowóz i odwóz uczniów do publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Jana Pawła II w Rudniku nad Sanem, ul. Kończycka 3 z Przędzela – Kolonii – 11 osób – 4 km;
c) dowóz i odwóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2  w Rudniku nad Sanem, ul. Piłsudskiego 7 z Kopek – 2 osoby – 7 km, Chałupek – 35 osób – 4 km,
3. Przewóz uczniów będzie się odbywał w dni nauki i zajęć szkolnych:
a) do Publicznego Gimnazjum im. Orląt w Rudniku nad Sanem na godz. 8:00 oraz powrót o godz. 14:00 (dowóz uczniów od godz. 7:45 do 7:55);
b) do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Jana Pawła II na godz. 8:00 oraz powrót o godz. 13:30;
c) do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 na godz. 8:00 oraz powrót o godz. 14:00.
4. Liczba uczniów przewożonych na trasie 0 – 5 km – 105 osób, na trasie 6 - 10 km – 105 osób. W trakcie roku szkolnego liczba uczniów może ulec nieznacznej zmianie.
5. Trasy przewozu uczniów:
1) Przędzel – Stróża – Rudnik nad Sanem;
2) Rudnik nad Sanem – Stróża – Przędzel;
3) Kopki – Chałupki – Rudnik nad Sanem;
4) Rudnik nad Sanem – Chałupki – Kopki;
5) Przędzel-Kolonia – Rudnik nad Sanem;
6) Rudnik nad Sanem – Przędzel-Kolonia;
7) Chałupki – Rudnik nad Sanem;
8) Rudnik nad Sanem – Chałupki;
6. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
60.11.31.00 – 4 – Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych
7. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
V.  Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej i wymaga, aby Wykonawca złożył jedną ofertę opiewającą na jedną cenę.
VI.  Termin wykonania zamówienia:
Okres realizacji zamówienia: do dnia 01.09.2011 r. do dnia 29.06.2012  r.
VII.  Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, a w szczególności posiadają aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób autobusem, stosownie do postanowień ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.),
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
2. Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana według reguły „spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.
3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
4. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy p.z.p.
VIII.  Informacja na tematów wadium:
W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium
IX.  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

Nr:

Nazwa kryterium:

Waga:

1

Cena

100 %



X.  Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 7 (Sekretariat) do dnia 12.08.2011 r. do godz. 10:00.
XI.  Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XII.  Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIII.  Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
XIV.  Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami
1. W zakresie przedmiotu zamówienia – Pani Teresa Pieczykolan – w godz. 8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, tel. (15) 876 11 28.
2. W zakresie formalności prawnych – Pan Andrzej Smoła, Dariusz Świta – w  8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 11, tel. (015) 876 10 02, wew. 31 - Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.


Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 04.08.2011 r.
Numer ogłoszenia: 211591 – 2011

Rudnik nad Sanem, dnia 04.08.2011 r.

BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

mgr inż. Waldemar Grochowski

Ostatnia aktualizacja: poniedziałek, 08 sierpnia 2011 08:03  

Służby gminne