BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY

Email Drukuj PDF

Na: „Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w roku szkolnym 2011/2012”.

Rudnik nad Sanem, dn. 22.08.2011 r.

ZPF.271.27.2011

OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY


Burmistrz Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem ogłasza, że w dniu 22.08.2011 r. Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem udzieliła zamówienie publiczne prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy p.z.p. (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) na: „Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do szkół na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w roku szkolnym 2011/2012”.
Umowa na wykonanie robót budowlanych objętych zamówieniem została podpisana z firmą: Usługi Transportowe Przewóz Osób Tomasz Wójtowicz, ul. Rzeszowska 33, 37 – 400 Nisko.
Cena oferty: 72 450,00 zł brutto.
Wykonawca spełnia wymagane warunki udziału w postępowaniu, a jego oferta jest najkorzystniejsza cenowo dla Zamawiającego. W wyniku oceny oferta otrzymała 100 pkt, przy zastosowaniu kryterium jakim była najniższa cena.

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem 253500-2011 w dniu 22.08.2011 r.

BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

mgr inż. Waldemar Grochowski

Ostatnia aktualizacja: poniedziałek, 22 sierpnia 2011 13:40  

Służby gminne