BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Email Drukuj PDF

Na Udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu w wysokości 910 480,00 zł na sfinansowanie  planowanego deficytu budżetu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem oraz spłatę rat kredytów i pożyczek w 2011 roku.

ZPF.271.33.2011

 

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

na

„Udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu w wysokości 910 480,00 zł

na sfinansowanie  planowanego deficytu budżetu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem oraz spłatę rat kredytów i pożyczek w 2011 roku”

 


I.  Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem
ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem
powiat  niżański, województwo podkarpackie
tel. (015) 876 10 01, fax (015) 876 11 19
www.rudnik.pl, Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

II.  Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego (art. 10 ust. 1 i 39 ustawy p.z.p.) o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm).

III.  Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie s.i.w.z.:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie: www.rudnik.pl

IV.  Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotówkowego w wysokości 910.480 zł (słownie: dziewięćset dziesięć tysięcy czterysta osiemdziesiąt złotych) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem oraz spłatę rat kredytów i pożyczek w 2011 roku.
2. Środki z kredytu muszą zostać uruchomione jednorazowo w terminie do 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy;
3. Spłata kapitału następować będzie w równych ratach kwartalnych w rozbiciu na następujące lata, do końca każdego miesiąca kończącego kwartał, począwszy od pierwszego kwartału 2012 roku:
2012 r. – 100 000,00 (4 raty po 25 000,00 zł);
2013 r. – 100 000,00 (4 raty po 25 000,00 zł);
2014 r. – 100 000,00 (4 raty po 25 000,00 zł);
2015 r. – 100 000,00 (4 raty po 25 000,00 zł);
2016 r. – 100 000,00 (4 raty po 25 000,00 zł);
2017 r. – 100 000,00 (4 raty po 25 000,00 zł);
2018 r. – 100 000,00 (4 raty po 25 000,00 zł);
2019 r. – 100 000,00 (4 raty po 25 000,00 zł);
2020 r. – 110 480,00 (4 raty po 27 620,00 zł);
Naliczanie odsetek – kwartalnie od pozostałej do spłaty kwoty kredytu.
4. Spłata odsetek następować będzie w okresach kwartalnych, wraz ze spłatą rat kapitałowych, termin pierwszej spłaty: 31.03.2012 r., ostatniej – do dnia 31.12.2020 r.
5. W celu porównania złożonych ofert przyjmuje się, że odsetki będą naliczane od 1 stycznia 2012 r. Faktyczne naliczanie odsetek następować będzie od dnia przekazania środków finansowych na rachunek Zamawiającego. Odsetki naliczone za okres od dnia przekazania środków na rachunek Zamawiającego do 31.12.2011 roku będą płatne do 31 grudnia 2011 roku.
6. Do wyliczenia kosztu odsetkowego należy przyjąć 30 dni w miesiącu i 365 dni w roku. W przypadku gdy termin spłaty przypada na dzień wolny, należy przyjąć spłatę w pierwszym dniu roboczym po tym dniu.
7. Sposób ustalenia wysokości stopy procentowej: zmienna stopa procentowa ustalona w oparciu o stawkę WIBOR 1M (dla przygotowania oferty należy przyjąć WIBOR 1M w wysokości 4,61% - jako średnią za miesiąc wrzesień 2011 r.) pomniejszona lub powiększona o marżę banku.
Podana w ofercie stawka WIBOR służy wyłącznie do porównania ofert. Rzeczywista stawka będzie zmieniana w oparciu o stawkę WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych liczoną wg stanu średniego WIBOR 1M z miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym kończy się okres obrachunkowy, za jaki należne odsetki od kredytu są naliczane i spłacane.
Podana w ofercie wielkość marży będzie wielkością stałą w okresie obowiązywania umowy kredytowej i nie będzie mogła podlegać negocjacji. Marża może być ujemna, dodatnia lub wynosić 0%.
8. Ewentualne opłaty i jednorazowa prowizja przygotowawcza będą wyliczone od kwoty kredytu i zostaną zapłacone w terminie do 31.12.2011 roku.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu, bez poboru przez Wykonawcę pozostałych do zapłaty odsetek i dodatkowych opłat związanych z obsługą kredytu.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania kredytu w pełnej wysokości bez ponoszenia dodatkowych opłat.
11. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami poza wymienionymi w ust. 7 i 8.
12. Zabezpieczeniem kredytu będzie własny weksel in blanco.
13. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
66.11.30.00-5 – Usługi udzielania kredytu;
14. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

V.  Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej i wymaga, aby Wykonawca złożył jedną ofertę opiewającą na jedną cenę.

VI.  Termin wykonania zamówienia:
Okres kredytowania: do dnia 31.12.2020 r.

VII.  Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca spełnia warunek jeżeli decyzję Prezesa Narodowego Banku Polskiego o wyrażeniu zgody na utworzenie banku lub zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o której mowa w art. 36 ustawy Prawo Bankowe – lub dokumenty równoważne;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca spełnia warunek jeżeli w okresie ostatnich trzech lat udzielił co najmniej 1 kredyt długoterminowy, na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 zł;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
2. Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana według reguły „spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.

VIII.  Informacja na tematów wadium:
W postępowaniu nie jest wymagane składanie wadium.

IX.  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

Nr:

Nazwa kryterium:

Waga:

1

Cena

100 %



X.  Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy złożyć w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37‑420 Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 7 (Sekretariat) do dnia 28.10.2011 r. do godz. 10:00. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom bez ich otwierania.

XI.  Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XII.  Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.


XIII.  Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

XIV.  Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6:
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy p.z.p.

XV.  Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami
1. W zakresie przedmiotu zamówienia – Pan Paweł Koń– w godz. 8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 8, tel. (015) 876 10 02, wew. 26 – Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem;
2. W zakresie formalności prawnych – Pan Andrzej Smoła, Dariusz Świta – w  8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 11, tel. (015) 876 10 02, wew. 31 - Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 20.10.2011 r.
Numer ogłoszenia: 344852 – 2011

Rudnik nad Sanem, dnia 20.10.2011 r.              


BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

mgr inż. Waldemar Grochowski

Ostatnia aktualizacja: czwartek, 20 października 2011 14:12  

Służby gminne