BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Email Drukuj PDF

Na „Udzielenie i obsługę kredytu na wyprzedzające finansowanie działań współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w kwocie 826 818,00 zł”

ZPF.271.34.2011

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

na

„Udzielenie i obsługę kredytu na wyprzedzające finansowanie działań współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w kwocie 826 818,00 zł”

 

I. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem
ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem
powiat  niżański, województwo podkarpackie
tel. (015) 876 10 01, fax (015) 876 11 19
www.rudnik.pl, Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego (art. 10 ust. 1 i 39 ustawy p.z.p.) o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm).

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie s.i.w.z.:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie: www.rudnik.pl

IV. Określenie przedmiotu zamówienia:
1.    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu bankowego przeznaczonego na wyprzedzające finansowanie działań współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie 826 818,00 zł z przeznaczeniem na zadanie pn.: „Poprawa powiązań komunikacyjnych regionu – przebudowa dróg powiatowych w mieście Rudnik nad Sanem”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 – 2013, oś priorytetowa 2 Infrastruktura techniczna, działanie 2.1 Infrastruktura komunikacyjna, schemat B Drogi powiatowe.
2.    Środki z kredytu muszą zostać uruchomione jednorazowo w terminie do 2 dni roboczych od dnia zawarcia umowy;
3.    Spłata kapitału wraz z odsetkami nastąpi jednorazowo, po uzyskaniu refundacji z Instytucji Zarządzającej.
4.    W celu porównania złożonych ofert przyjmuje się, że odsetki będą naliczane od 1 stycznia 2012 r. do 31 grudnia 2012 r. Faktyczne naliczanie odsetek następować będzie od dnia przekazania środków finansowych na rachunek Zamawiającego do dnia spłaty kredytu przez Zamawiającego.
5.    Odsetki naliczone za okres od dnia przekazania środków na rachunek Zamawiającego do 31.12.2011 roku będą płatne do 31 grudnia 2011 roku.
6.    Do wyliczenia kosztu odsetkowego należy przyjąć 30 dni w miesiącu i 365 dni w roku. W przypadku gdy termin spłaty przypada na dzień wolny, należy przyjąć spłatę w pierwszym dniu roboczym po tym dniu.
7.    Sposób ustalenia wysokości stopy procentowej: zmienna stopa procentowa ustalona w oparciu o stawkę WIBOR 1M (dla przygotowania oferty należy przyjąć WIBOR 1M w wysokości 4,66% - jako średnią za miesiąc listopad 2011 r.) pomniejszona lub powiększona o marżę banku.
Podana w ofercie stawka WIBOR służy wyłącznie do porównania ofert. Rzeczywista stawka będzie zmieniana w oparciu o stawkę WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych liczoną wg stanu średniego WIBOR 1M z miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym kończy się okres obrachunkowy, za jaki należne odsetki od kredytu są naliczane i spłacane.
Podana w ofercie wielkość marży będzie wielkością stałą w okresie obowiązywania umowy kredytowej i nie będzie mogła podlegać negocjacji. Marża może być ujemna, dodatnia lub wynosić 0%.
8.    Ewentualne opłaty i jednorazowa prowizja przygotowawcza będą wyliczone od kwoty kredytu i zostaną zapłacone w terminie do 31.12.2011 roku.
9.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu, bez poboru przez Wykonawcę pozostałych do zapłaty odsetek i dodatkowych opłat związanych z obsługą kredytu.
10.    Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami poza wymienionymi w ust. 7 i 8.
11.    Zabezpieczeniem kredytu będzie własny weksel in blanco kontrasygnowany przez Skarbnika Gminy.
12.    Informacje dodatkowe:
1)    Zamawiający nie korzysta z transakcji wykupu wierzytelności.
2)    Zamawiający nie ma podpisanych umów o partnerstwie publiczno-prywatnym zgodnie z Rozporządzeniem MF z 23.12.2010 r.
3)    Zamawiający podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji.
13.    Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
66.11.30.00-5 – Usługi udzielania kredytu;
14.    W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej i wymaga, aby Wykonawca złożył jedną ofertę opiewającą na jedną cenę.

VI. Termin wykonania zamówienia:
Okres kredytowania: do dnia 31.12.2012 r.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1.    udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1)    posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca spełnia warunek jeżeli decyzję Prezesa Narodowego Banku Polskiego o wyrażeniu zgody na utworzenie banku lub zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o której mowa w art. 36 ustawy Prawo Bankowe – lub dokumenty równoważne;
2)    posiadania wiedzy i doświadczenia.
3)    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4)    sytuacji ekonomicznej i finansowej;
2.    Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana według reguły „spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.

VIII. Informacja na tematów wadium:
W postępowaniu nie jest wymagane składanie wadium.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

Nr:

Nazwa kryterium:

Waga:

1

Cena

100 %


X.     Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 420 Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 7 (Sekretariat) do dnia 12.12.2011 r. do godz. 10:00. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom bez ich otwierania.

XI. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XII. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.


XIII. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

XIV. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6:
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy p.z.p.

XV. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami
1.    W zakresie przedmiotu zamówienia – Pan Paweł Koń– w godz. 8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 8, tel. (015) 876 10 02, wew. 26 – Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem;
2.    W zakresie formalności prawnych – Pan Andrzej Smoła, Dariusz Świta – w  8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 11, tel. (015) 876 10 02, wew. 31 - Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 02.12.2011 r.
Numer ogłoszenia: 409526 – 2011


Rudnik nad Sanem, dnia 02.12.2011 r.




BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

mgr inż. Waldemar Grochowski

Ostatnia aktualizacja: piątek, 02 grudnia 2011 14:10  

Służby gminne