BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

Email Drukuj PDF

Na „Bieżące utrzymanie i konserwację oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w 2012 roku”

 

Rudnik nad Sanem, 19.12.2011 r.

ZPF.271.40.2011

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

 


Na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zawiadamiam, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na „Bieżące utrzymanie i konserwację oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w 2012 roku” zostało unieważnione.
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu została złożona tylko jedna oferta. Cena zaproponowana za wykonanie przedmiotu zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p.

 

BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

mgr inż. Waldemar Grochowski

 

 

Służby gminne