BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

Email Drukuj PDF

Na „Remont dróg gminnych o nawierzchni gruntowej i wzmocnionej na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w 2012 r.

Rudnik nad Sanem, 28.03.2012 r.

 

 

ZPF.271.12.2012

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

na

Remont dróg gminnych o nawierzchni gruntowej i wzmocnionej na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w 2012 r.

 

 

  1. Zamawiający:

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem,

ul. Rynek 40,

37– 420 Rudnik nad Sanem.

  1. Przedmiot zamówienia:

    1. Przedmiotem zamówienia są zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej i wzmocnionej mieszanką sortowaną frakcji 4 -20 mm w ilości ok. 200 t.

    2. Zakres robót obejmuje:

    1. zakup i transport materiału przeznaczonego na remont nawierzchni dróg z rozwozem po terenie całej gminy,

    2. uzupełnienie ubytków nawierzchni poprzez rozścielenie ręczne i mechaniczne oraz zagęszczenie przy użyciu walca drogowego.

    1. Gotowość przystąpienia Wykonawcy do rozpoczęcia robót – do 2 dni roboczych od chwili zgłoszenia przez pracownika Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.

  1. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:

    1. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.09.2012 r.

    2. Kryterium wyboru oferty – cena 100 %.

 

Nr kryterium

Wzór:

1 - Cena

Liczba punktów = (Cmin/Cof) x 100

gdzie:

  • Cmin – najniższa cena ze wszystkich złożonych ofert

  • Cof – cena oferty badanej

    1. Wykonawca musi podać cenę za kompleksową realizację przedmiotu zamówienia. Cena obejmować będzie wartość wszystkich zobowiązań Wykonawcy związanych z wykonywaniem zamówienia.

    2. Cena podana w ofercie jest ceną stałą w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia i nie może podlegać jakimkolwiek zmianom.

    3. Wartość wykonania robót budowlanych polegających na remoncie nawierzchni dróg przy użyciu mieszanki sortowanej należy obliczyć jako iloczyn ceny jednostkowej brutto za wbudowanie 1 tony i zamawianej ilości materiału do wbudowania.

    4. Przy porównywaniu ofert będzie brana pod uwagę cena całkowita brutto (z VAT), z uwzględnieniem zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku (grosze), za wykonanie całego zakresu zadania.

  1. Termin składania i zawartość ofert:

    1. Ofertę w formie pisemnej lub faxem należy złożyć do dnia 03.04.2012 r. w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, pok. nr 7 (Sekretariat), fax 15 876 10 02, do godz. 10:00;

    2. Otwarcie (odczytanie) ofert Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 03.04.2012 r. o godz. 10:30 w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 13 (Sala posiedzeń). Otwarcie ofert jest jawne.

    3. Wykonawca ubiegający się o zamówienia zobowiązany jest: złożyć pisemną ofertę podpisaną przez upoważnioną osobę (wg wzoru z załącznika nr 1);

  1. Załączniki:

formularz oferty

 

 

BURMISTRZ

Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

mgr inż. Waldemar Grochowski

Pliki do pobrania:
FileOpisFile size
Download this file (1. zaproszenie do złożenia oferty.doc)Zaproszenie do złożenia oferty 201 Kb
Download this file (2. Załącznik nr 1 Formularz oferty.doc)Formularz oferty 189 Kb
 

Służby gminne