BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Email Drukuj PDF

 Na „Dostawę energii elektrycznej dla Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem”

 

ZPF.271.11.2012

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

na

Dostawę energii elektrycznej dla Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

 

 

  1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem

ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem

powiat niżański, województwo podkarpackie

tel. (015) 876 10 01, faks (015) 876 11 19

www.rudnik.pl, Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

  1. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).

 

  1. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie s.i.w.z.:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona dzie na stronie: www.rudnik.pl

 

  1. Określenie przedmiotu zamówienia:

    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem.

    2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Części nr 3 do s.i.w.z.

    3. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

09.00.00.003Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

09.30.00.00 – 2 – Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

    1. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

  1. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej i wymaga, aby Wykonawca złożył jedną ofertę opiewającą na jedną cenę.

 

  1. Termin wykonania zamówienia:

Okres realizacji zamówienia: od dnia 01.07.2012 r. do dnia 31.12.2013 r.

 

  1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

    1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca spełnia warunek jeżeli posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.

    2. posiadania wiedzy i doświadczenia.

    3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

    4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.

  1. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według reguły „spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów.

 

  1. Informacja na tematów wadium:

W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.

 

  1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

 

Nr:

Nazwa kryterium:

Waga:

1

Cena

100 %

 

  1. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy złożyć w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37420 Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 7 (Sekretariat) do dnia 30.04.2012 r. do godz. 10:00.

 

  1. Termin związania ofertą:

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

  1. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

  1. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

  1. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami

  1. W zakresie przedmiotu zamówienia – Pan Andrzej Smoła, Dariusz Świta – w 8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 11, tel. (015) 876 10 02, wew. 31 - Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.

  2. W zakresie formalności prawnych – Pan Andrzej Smoła, Dariusz Świta – w 8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 11, tel. (015) 876 10 02, wew. 31 - Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.

 

Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 20.04.2012 r.

Numer ogłoszenia: 1262502012

 

Rudnik nad Sanem, dnia 20.04.2012 r.

 

BURMISTRZ

Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

 

mgr inż. Waldemar Grochowski

Ostatnia aktualizacja: czwartek, 26 kwietnia 2012 14:12  

Służby gminne