BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

Email Drukuj PDF

Na "Remont dróg gminnych na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w 2012 r."

Rudnik nad Sanem, 15.05.2012 r.

ZPF.271.12.2012

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

na

Remont dróg gminnych na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w 2012 r.”

 

 

  1. Zamawiający:

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem,

ul. Rynek 40,

37– 420 Rudnik nad Sanem.

  1. Przedmiot zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na remoncie dróg gminnych terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w 2012 r.

  2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:

    1. Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych dróg gminnych poprzez uzupełnienie gniazd i nierówności (wyboje) masą bitumiczną na gorąco o grubości warstwy min. 5 cm, bez wycinania i bez oblewania krawędzi i spoin. W przypadku znacznego ubytku uzupełnienie kruszywem – ok. 43 m2;

    2. Likwidacja pęknięć poprzecznych nawierzchni asfaltowych emulsją asfaltową K–65 i grysami bazaltowymi – ok. 38 m2;

  1. Gotowość przystąpienia Wykonawcy do rozpoczęcia robót – do 2 dni roboczych od chwili zgłoszenia przez pracownika Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.

  1. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:

    1. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 10.07.2012 r.

    2. Kryterium wyboru oferty – cena 100 %.

 

Nr kryterium

Wzór:

1 - Cena

Liczba punktów = (Cmin/Cof) x 100

gdzie:

  • Cmin – najniższa cena ze wszystkich złożonych ofert

  • Cof – cena oferty badanej

3. Wykonawca musi podać cenę za kompleksową realizację przedmiotu zamówienia. Cena obejmować będzie wartość wszystkich zobowiązań Wykonawcy związanych z wykonywaniem zamówienia.

 4. Cena podana w ofercie jest ceną stałą w całym okresie realizacji przedmiotu zamówienia i nie może podlegać jakimkolwiek zmianom.

 5. Przy porównywaniu ofert będzie brana pod uwagę cena całkowita brutto (z VAT), z uwzględnieniem zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku (grosze), za wykonanie całego zakresu zadania.

  1. Termin składania i zawartość ofert:

    1. Ofertę w formie pisemnej lub faxem należy złożyć do dnia 21.05.2012 r. w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, pok. nr 7 (Sekretariat), fax 15 876 10 02, do godz. 10:00;

    2. Otwarcie (odczytanie) ofert Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 21.05.2012 r. o godz. 10:30 w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 13 (Sala posiedzeń). Otwarcie ofert jest jawne.

    3. Wykonawca ubiegający się o zamówienia zobowiązany jest: złożyć pisemną ofertę podpisaną przez upoważnioną osobę (wg wzoru z załącznika nr 1);

  1. Załączniki:

formularz oferty

 

BURMISTRZ

Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

mgr inż. Waldemar Grochowski

Pliki do pobrania:
FileOpisFile size
Download this file (3. zaproszenie do złożenia oferty.pdf)Zaproszenie do złożenia oferty 134 Kb
Download this file (4. Załącznik nr 1 Formularz oferty.pdf)Formularz oferty 140 Kb
Ostatnia aktualizacja: wtorek, 15 maja 2012 10:08  

Służby gminne