BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

OGŁOSZENIE

Email Drukuj PDF

Weź udział w konkursie i wygraj lot szybowcem z Mistrzem Świata – Sebastianem Kawą!



Jest wiele pasji, które nas unoszą. Pokaż nam jaka jest Twoja!

Weź udział w konkursie i wygraj lot szybowcem z Mistrzem Świata – Sebastianem Kawą!

 

W ramach kampanii „Narkotyki? Na co mi to. Odleć z nami, nie z narkotykami!”, Krajowe Biuro
ds. Przeciwdziałania Narkomanii, ogłasza ogólnopolski konkurs dla młodzieży w wieku 14-18 lat. Organizatorzy oczekują od uczestników zaprezentowania siebie i swojej pasji w atrakcyjny i oryginalny sposób.
Może on przybrać postać np. filmu, zdjęcia, rysunku, eseju lub innej wybranej formy artystycznej. Regulamin konkursu dostępny jest na stronie internetowej kampanii www.nacomito.com.pl. Zgłoszenia można przesyłać do 28 września br.

 

Poprzez konkurs chcemy kształtować wśród młodzieży postawę aktywną wobec własnego rozwoju i realizacji swoich pasji. Zgodnie z przekazem kampanii, „Nie potrzebuję narkotyków do życia, bo realizuję się w inny, ciekawy dla mnie sposób”, zachęcamy do kreatywności i pielęgnowania własnego hobby. mówi
Piotr Jabłoński, Dyrektor Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii.

 

Konkurs ma charakter ogólnopolski. Spośród zgłoszonych prac zostanie nagrodzonych 16 laureatów
– po jednym z każdego województwa. Nagroda jest wyjątkowa. W myśl hasła przyświecającego tegorocznej edycji kampanii: „Narkotyki? Na co mi to. Odleć z nami, nie z narkotykami!”, laureaci usiądą za sterami szybowca wraz z Sebastianem Kawą. Wielokrotny Mistrz Świata i Europy – Ambasador tegorocznej kampanii – pokaże zwycięzcom konkursu, czym jest prawdziwa adrenalina i pozytywny odlot!

 

Mam nadzieję, że wielu młodych ludzi poświęca dużo uwagi i czasu swoim zainteresowaniom. Nie ma nic przyjemniejszego niż przeżywanie, bez jakichkolwiek używek, czystych, prawdziwych emocji – mówi Sebastian Kawa.

 

Laureaci otrzymają również zestawy książek i płyty CD/DVD ufundowane przez Merlin.pl – partnera tegorocznej kampanii.

 

Finał konkursu odbędzie się podczas pikniku organizowanego pod hasłem „Stacja odlot”. W jednym z hangarów warszawskiego lotniska, w niepowtarzalnej lotniczo-odlotowej atmosferze, spotkają się laureaci, młodzież
z warszawskich szkół, Sebastian Kawa oraz organizatorzy kampanii i media. Zaproszeni goście będą ponadto świadkami interaktywnego spektaklu „live”.

Tegoroczna kampania będzie realizowana od września do grudnia br. na łamach prasy, radia, telewizji
oraz portali internetowych.

 

Nadawca kampanii:

Minister Zdrowia

Partnerzy kampanii:

Instytut Monitorowania Mediów, Merlin.pl S.A., Fischer&Zubek PR Partners

Patroni medialni – prasa:

Dziennik Łódzki, Dziennik Wschodni, Echo Dnia Kieleckie, Gazeta Lubuska, Gazeta Olsztyńska, Gazeta Pomorska, Kurier Szczeciński, Nasz Głos Poznański, Nowa Trybuna Opolska, Nowiny, Polska Dziennik Bałtycki, Polska Dziennik Zachodni, Przegląd lotniczy, Słowo Podlasia, Tygodnik Podhalański, Wrocławski Senior, Wrocławianin

Patroni medialni – radio:

Muzyczne Radio, Polskie Radio PiK, Radio 5, Radio Alfa, Radio Emaus, Radio Katowice, Radio Kielce, Radio Lublin, Radio Łódź, Radio Nadzieja, Radio Opole, Radio Rzeszów, Radio Szczecin, Radio Weekend, Radio Zachód

Patroni medialni – TV:

4fun.tv, rebel:TV, TV.disco

Patroni medialni – portale internetowe:

dlarodzinki.pl, echodnia.eu, konkursykreatywne.pl, macrogames.pl, nastek.pl, naszemiasto.pl, nowiny24.pl, poradnikzdrowie.pl, radio5.com.pl, students.pl, weekendfm.pl

Wszystkich, którym idea kampanii jest bliska, zachęcamy do odwiedzenia:

strony www.nacomito.com.pl, fanpage’a www.facebook.com/nacomito i włączenia się w promowanie akcji
i jej przekazu!

Kampanię na zlecenie Krajowego Biura przygotowała i realizuje, wybrana w drodze konkursu, agencja Fischer&Zubek PR Partners. Kampania „Narkotyki? Na co mi to! Odleć z nami, nie z narkotykami!” realizowana będzie do końca 2012 roku.

Dodatkowych informacji udzielają:

Anna Radomska

Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii, Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , tel. +48 22 641 15 01 w. 108


Ewa Nawrot

Krajowe Biuro ds. Przeciwdziałania Narkomanii, Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , tel. +48 22 641 15 01 w. 115


Anna Kozak-Strojecka

Fischer&Zubek PR Partners, Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , tel. +48 22 551 54 71/72

Klaudyna Gieryszewska

Fischer&Zubek PR Partners, Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , tel. +48 22 551 54 71/72







 

Odleć z nami, nie z narkotykami!

 

Rozpoczęła się druga edycja kampaniiNarkotyki? Na co mi totym razem przebiegająca pod hasłemOdleć z nami, nie z narkotykami!. Głównym przekazem kampanii jest myśl: Nie potrzebuję narkotyków do życia, bo realizuję się w inny, ciekawy dla mnie sposób. Większość osób w moim wieku nie bierze narkotyków, więc również dla mnie normą jest życie bez nich. Tegoroczna akcja zwraca szczególną uwagę na kształtowanie własnej osobowości, rozwój zainteresowań i aktywność, która pozwala oddać się swojej PASJI. Kampania skierowana jest do ludzi młodych w wieku 14-18 lat, ale również do ich rodziców, opiekunów i wszystkich osób mających kontakt z młodzieżą.

 

 

 

Ambasadorem kampanii został Sebastian Kawa, wielokrotny Mistrz Świata i Europy w lotach szybowcowych.

 

Uważamy, że to dobry przykład do naśladowania dla młodych osób. Jego determinacja w realizacji własnych marzeń pokazała, że oddając się swojej pasji można osiągnąć rzeczy, które na pozór wydają nam się niemożliwe do zrealizowania.mówi Piotr Jabłoński, Dyrektor Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii.Jak pokazują badania większość młodzieży nie używa narkotyków. Należy wzmacniać to przekonanie, że normą jest nieużywanie substancji psychoaktywnych. W trakcie naszej kampanii chcemy wskazywać młodym osobom alternatywną drogę do przeżywania głębokich emocji. Tym, co może wprowadzić w stan pozytywnegoodlotujest rozwijanie zainteresowań i realizowanie swoich pasji. Pomóżmy je im odkrywać!dodaje Piotr Jabłoński.

 

 

 

Głównym wydarzeniem rozpoczynającej się kampaniiOdleć z nami, nie z narkotykami!będzie piknik, który zostanie zorganizowany w Warszawie w drugiej połowie października br.Stacja odlot
to
spotkanie z młodzieżą i mediami, podczas którego zostaną nagrodzeni laureaci ogólnopolskiego konkursu ogłoszonego wraz ze startem kampanii. Nagrodą w konkursie na kreatywne przedstawienie własnej pasji jest przelot szybowcem z Ambasadorem KampaniiSebastianem Kawą. Poprzez niecodzienną atrakcję organizatorzy chcą dostarczyć zwycięzcom prawdziwej adrenaliny i niepowtarzalnych wrażeń.

 

 

 

Dla młodzieży przewidzianych jest także wiele działań internetowych. Fanom profilu nacomito na Facebooku zaproponujemy kilka konkursów z atrakcyjnymi nagrodami. Jednym z tegorocznych partnerów kampanii oraz sponsorem nagród został Merlin.pl S.A.

 

Za pośrednictwem profilu nacomito młodzi ludzie będą mogli podzielić się swoimi zainteresowaniami z innymi internautami. Organizatorzy oczekują, że fanpage stanie się miejscem, skąd można będzie czerpać rzetelne informacje na temat narkotyków, a takżezarazić sięciekawym hobby swoich kolegów.
Obalone
zostaną mity i potwierdzone fakty związane z narkotykami, a odbiorcy dowiedzą się, że aby pozytywnie realizować się w życiu nie trzeba wspomagać się substancjami psychoaktywnymi.

 

Z kolei odświeżona strona nacomito.com.pl zaskoczy użytkowników wyjątkowym narzędzieminteraktywną ścieżką wyboru. Aplikacja pozwoli wcielić się w rolę fikcyjnego bohatera stającego przed realnymi wyborami. Każdy będzie mógł sprawdzić się w pozornie łatweja jednak życiowo trudnejsytuacji wyborubioręczynie biorę.

 

Tegoroczna kampania będzie realizowana od września do grudnia br. na łamach prasy, radia, telewizji
oraz portali internetowych.

 

Nadawca kampanii:

 

Minister Zdrowia

 

Partnerzy kampanii:

 

Instytut Monitorowania Mediów, Merlin.pl S.A., Fischer&Zubek PR Partners

 

Patroni medialniprasa:

 

Dziennik Łódzki, Dziennik Wschodni, Echo Dnia Kieleckie, Gazeta Lubuska, Gazeta Olsztyńska, Gazeta Pomorska, Kurier Szczeciński, Nasz Głos Poznański, Nowa Trybuna Opolska, Nowiny, Polska Dziennik Bałtycki, Polska Dziennik Zachodni, Przegląd lotniczy, Słowo Podlasia, Tygodnik Podhalański, Wrocławski Senior, Wrocławianin

 

Patroni medialniradio:

 

Muzyczne Radio, Polskie Radio PiK, Radio 5, Radio Alfa, Radio Emaus, Radio Katowice, Radio Kielce, Radio Lublin, Radio Łódź, Radio Nadzieja, Radio Opole, Radio Rzeszów, Radio Szczecin, Radio Weekend, Radio Zachód

 

Patroni medialniTV:

 

4fun.tv, rebel:TV, TV.disco

 

Patroni medialniportale internetowe:

 

dlarodzinki.pl, echodnia.eu, konkursykreatywne.pl, macrogames.pl, nastek.pl, naszemiasto.pl, nowiny24.pl, poradnikzdrowie.pl, radio5.com.pl, students.pl, weekendfm.pl

 

 

 

Wszystkich, którym idea kampanii jest bliska, zachęcamy do odwiedzenia:

 

strony www.nacomito.com.pl, fanpage’a www.facebook.com/nacomito i włączenia się w promowanie akcji
i jej przekazu!

 

 

 

Kampanię na zlecenie Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii przygotowała i realizuje, wybrana w drodze konkursu, agencja Fischer&Zubek PR Partners. Kampania „Narkotyki? Na co mi to! Odleć z nami, nie z narkotykami!” realizowana będzie do końca 2012 roku.


Ostatnia aktualizacja: poniedziałek, 17 września 2012 08:15  

Służby gminne