BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Przetargi Zaproszenie do złożenia oferty

Zaproszenie do złożenia oferty

Email Drukuj PDF

 

Rudnik nad Sanem, dnia 26.04.2018 r.

 

ZPF.271.16.2018

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY



I. Zamawiający:

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem,

ul. Rynek 40,

37– 420 Rudnik nad Sanem


II.Przedmiot zamówienia:

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu kompleksu żłobkowo – przedszkolnego poprzez budowę chodników, ogrodzenia i wykonanie podbudowy pod zewnętrzne place zabaw.

  2. akres przedmiotu zamówienia:

1)Zadanie 1 – wykonanie chodnika, ogrodzenia i podbudowy pod nawierzchnię bezpieczną zewnętrznego placu zabaw I (realizowane w ramach zadania pn.: „Żłobek moich marzeń – utworzenie 20 miejsc w Żłobku Miejskim w Rudniku nad Sanem z niezbędnym zapleczem rekreacyjno – edukacyjnym” dofinansowanego ramach Resortowego programu instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH +” 2018, obejmujące:

a) wykonanie dojścia do placu zabaw o powierzchni ok. 30 m2,

b) wykonanie ogrodzenia z furtką o długości ok. 33 m,

c) wykonanie podbudowy pod nawierzchnię bezpieczną placu zabaw o powierzchni ok. 270 m2

2)Zadanie 2 – wykonanie ciągów komunikacyjnych i podbudowy pod nawierzchnię bezpieczną zewnętrznego placu zabaw II (zadanie finansowane z budżetu Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem) obejmujące:

a) wykonanie ciągów komunikacyjnych o powierzchni ok. 145 m2,

b) wykonanie podbudowy pod nawierzchnię bezpieczną placu zabaw o powierzchni ok. 240 m2.

3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót.

4. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać w Urzędzie GminyMiasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem, pokój nr 3, tel. 15 876 10 02 wew. 47.


III.Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:

1. Okres realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 28.09.2018 r.

     W podziale na poszczególne zadania okres realizacji wynosi:

     1) Zadanie 1 – do dnia 29.06.2018 r.

     2) Zadanie 2 – do dnia 28.09.2018 r.

2. Kryterium wyboru oferty – cena 100 %.

 

Nr kryterium

Wzór:

1 - Cena

Liczba punktów = ( Cmin/Cof) x 100 x waga

gdzie:

-          Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert

-          Cof – cena badanej oferty


3. Wykonawca musi podać cenę za kompleksową realizację przedmiotu zamówienia. Cena obejmować będzie wartość wszystkich zobowiązań Wykonawcy związanych z wykonywaniem zamówienia.

4. Wynagrodzenie za przedmiot umowy, jako wynagrodzenie ryczałtowe, pozostaje niezmienne przez cały okres realizacji przedmiotu umowy i obejmuje wszystkie koszty związane z jego wykonaniem i odbiorem.

5. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, który spełniając warunki określone w zaproszeniu do złożenia oferty otrzyma największą liczbę punktów.


IV.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

    1) nie podlegają wykluczeniu,

    2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.

2.Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:

   1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika toodrębnych przepisów. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

   2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagańzakresie spełniania tego warunku.

   3) zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagańzakresie spełniania tego warunku.

3.Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana według reguły „spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.

4. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

     1) formularz ofertowy (wg wzoru z Załącznika nr 1) – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę,

     2) dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciąganiajego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione,

3) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy muszą złożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoruZałącznika nr 2,

4) W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według wzoruZałącznika nr 3),

5.Nie jest wymagane załączenie do oferty kosztorysów ofertowych. Wykonawca w formularzu ofertowym jest zobowiązany przedstawić wartość oferty. Kosztorysy ofertowe (uproszczone lub szczegółowe) zostaną złożone przed zawarciem umowy przez Wykonawcę, który złożył ofertę najkorzystniejszą.


V.Termin składania i otwarcia ofert:

Ofertę w formie pisemnej należy złożyć do dnia 04.05.2018 r. w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, pok. nr 7 (Sekretariat), do godz. 10:00, przesłać za pomocą faksu na nr 15 876 11 19 lub poprzez e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.




                                                                                                                                              Z up. Burmistrza

 

                                                                                                               Dariusz Świta

                                                                                              Inspektor ds. Zamówień publicznych

                                                                                                 funduszy i środków pomocowych



Załączniki do pobrania:

alt Zaproszenie do złożenia oferty,

alt Załącznik nr 1 – Formularz oferty,

alt Załącznik nr 2 – Formularz oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu,

alt Załącznik nr 3 – Formularz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,

alt Załącznik nr 4 – Wzór umowy,

alt Załącznik nr 5.1 – Przedmiar robót - Zadanie 1,

alt Załącznik nr 5.2 – Przedmiar robót - Zadanie 2,

alt Część 6 – Plan zagospodarowania terenu

 

 


 



    Ostatnia aktualizacja: piątek, 08 marca 2019 09:07  

    Służby gminne