BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

OGŁOSZENIE

Email Drukuj PDF


Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu pn.  „Zarządzanie i rozliczanie działalności wiejskich organizacji pozarządowych”, które odbędzie się w dniach 21 – 22 listopada 2013r. Hotel Imperial Residence, ul. Różana 21, 27-600 Sandomierz. Uczestnikom zapewniamy nocleg, pełne wyżywienie oraz materiały szkoleniowe.

Początek szkolenia 21 listopada o godz. 9.00,  a zakończenie 22 listopada o godz. 18.00.

 

Do udziału w szkoleniu zapraszamy przedstawicieli organizacji pozarządowych (stowarzyszeń, fundacji), Kół Gospodyń, grup nieformalnych i wolontariuszy,  przedstawicieli samorządów ,  wiejskich liderów (sołtysów, przedstawicieli Izby Rolniczej) oraz osoby aktywnie działające na obszarach wiejskich zamierzające założyć organizację pozarządową.

Zadanie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie 5.4 Rozwój potencjału trzeciego sektora, Poddziałanie 5.4.2 Rozwój dialogu obywatelskiego. Realizatorem projektu pt. „Dobry start – Centra wpierania i informacji organizacji pozarządowych na obszarach wiejskich” jest Towarzystwo Rozwoju Gminy Płużnica Centrum Regionalne w Sandomierzu, a warsztaty skierowane są  do organizacji i instytucji działających na obszarach wiejskich.

Główne zagadnienia programu szkolenia:

 1.Dokumentacja rachunkowa i podstawy prawne.

2.Zasady prowadzenia ksiąg rachunkowych.

3.Wynik finansowy i zasady ewidencjonowania kosztów i przychodów.

4.Aktywa i pasywa w organizacji pozarządowej.

5.Sprawozdawczość finansowa.

 

Podczas szkolenia przekazane zostaną informacje o kolejnych działaniach w ramach projektu oraz warunkach udziału w  planowanych szkoleniach i konsultacjach z zakresu finansowania organizacji.

 

Serdecznie zapraszamy zainteresowane organizacje, samorządy i osoby aktywne w środowisku lokalnym do udziału w szkoleniu oraz uprzejmie prosimy o potwierdzenie uczestnictwa poprzez przesłanie  karty zgłoszeniowej w terminie do dnia 15 listopada br. faxem na numer 15 833 34 60 lub e-mailem na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. "> Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .

W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości proszę o kontakt tel. 726 088 405.

 

W załączeniu znajdziecie Państwo zaproszenie, program oraz kartę zgłoszenia.


 

Serdecznie zapraszamy!!!

 

 

 

Z pozdrowieniami

 

Lidia Sulicka – Tworek

 

Projekt „Dobry Start”

 

tel. 15 833 34 05

 

Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 

ZAŁACZNIKI DO POBRANIA:

 


Ostatnia aktualizacja: piątek, 15 listopada 2013 16:14  

Służby gminne