BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Email Drukuj PDF

Na „Bieżące utrzymanie i konserwację oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w 2012 roku”

ZPF.271.40.2011

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

na

„Bieżące utrzymanie i konserwację oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w 2012 roku”

 


I.  Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem
ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem
powiat  niżański, województwo podkarpackie
tel. (015) 876 10 01, faks (015) 876 11 19
www.rudnik.pl, Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

II.  Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).

III.  Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie s.i.w.z.:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie: www.rudnik.pl

IV.  Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na bieżącym utrzymaniu i konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w 2012 roku.
2. Na realizację usługi będącej przedmiotem zamówienia składają się następujące czynności:
1) przeglądy techniczne urządzeń, aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej (zgodnie z obowiązującymi przepisami);
2) oględziny tras linii napowietrznych i kablowych (zgodnie z obowiązującymi przepisami);
3) przeglądy techniczne opraw i wnęk latarni wraz z konserwacją zawiasów (zgodnie z obowiązującymi przepisami);
4) pomiary skuteczności ochrony od porażeń (zgodnie z obowiązującymi przepisami);
5) prowadzenie dokumentacji eksploatacji konserwowanych urządzeń;
6) wymianę uszkodzonych elementów układu zasilania i sterowania;
7) naprawę bądź wymianę uszkodzonych kabli;
8) naprawę zerwanych przewodów;
9) wymianę uszkodzonych źródeł światła, dławików, kondensatorów;
10) wymianę uszkodzonych słupów;
11) wymiana co najmniej 5 % opraw na sieci w ciągu roku
12) wymianę uszkodzonych wysięgników, tabliczek ostrzegawczych i drzwiczek latarni;
13) malowanie i konserwację metalowych konstrukcji latarni, szaf i tablic rozdzielczych - (75 szt. rocznie );
14) wiosenną i jesienną kontrolę stanu oświetlenia drogowego prowadzoną wspólnie z przedstawicielem Zamawiającego – termin i zakres kontroli ustalony z 3 - dniowym wyprzedzeniem pisemnie lub telefonicznie.
3. W dniu ogłoszenia postępowania i zawarcia umowy liczba punktów oświetleniowych objętych bieżącą konserwacją wynosi 1 131. Ilość opraw oświetlenia może ulec zmianie, w szczególności w przypadku wybudowania nowych linii oświetlenia ulicznego bądź przejęcia terenu z oświetleniem. Nowe punkty zostaną objęte nadzorem Wykonawcy bez konieczności zmiany umowy.
4. Pozostałe warunki  i obowiązki Wykonawcy zostały określone w wzorze umowy stanowiącym Część 2.
5. Wszelkie prace polegające na bieżącym utrzymaniu i konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem muszą być wykonywane zgodnie z aktualnie obowiązującą „Instrukcją Organizacji Bezpiecznej Pracy w PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów”
6. Godziny świecenia lamp ustala Zamawiający w grafiku stanowiącym załącznik do umowy z możliwością bezpłatnej zmiany 5 x w okresie obowiązywania umowy.
7. W zakres przedmiotu umowy nie wchodzi naprawa uszkodzeń spowodowanych aktami wandalizmu, kolizjami samochodowymi i kradzieżami na urządzeniach będących własnością Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem.
8. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
50.23.21.00 – 1 – Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego,
9. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

V.  Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej i wymaga, aby Wykonawca złożył jedną ofertę opiewającą na jedną cenę.

VI.  Termin wykonania zamówienia:
Okres realizacji zamówienia: od dnia 01.01.2012 r. do dnia 31.12.2012 r.

VII.  Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełnia warunek jeżeli dysponuje co najmniej 2 osobami posiadającymi ważne świadectwa kwalifikacyjne do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie: urządzenia, instalacje sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV, sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego, aparatura kontrolno – pomiarowa;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca spełnia warunek jeżeli posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł;
2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według reguły „spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów.

VIII.  Informacja na tematów wadium:
W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.


IX.  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:

Nr:

Nazwa kryterium:

Waga:

1

Cena

100 %




X.  Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy złożyć w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem, w pokoju nr 7 (Sekretariat) do dnia 16.12.2011 r. do godz. 10:00.

XI.  Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XII.  Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XIII.  Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

XIV.  Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami
1. W zakresie przedmiotu zamówienia – Pani Ewa Sudoł – w godz. 8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 6, tel. (015) 876 10 02, wew. 38 – Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem;

2. W zakresie formalności prawnych – Pan Andrzej Smoła, Dariusz Świta – w  8:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku, pok. nr 11, tel. (015) 876 10 02, wew. 31 - Urząd Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem.


Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 08.12.2011 r.
Numer ogłoszenia: 417824 – 2011

Rudnik nad Sanem, dnia 08.12.2011 r.





BURMISTRZ
Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

mgr inż. Waldemar Grochowski

Ostatnia aktualizacja: czwartek, 08 grudnia 2011 15:22  

Służby gminne