BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home Archiwum

OGŁOSZENIE O PRZETARGU

Email Drukuj PDF

Rudnik nad Sanem, 24.03.2015 r.

                                                                                    

ZPF.271.9.2015

 

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

na opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w Rudniku nad Sanem

 

I. Zamawiający:

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem,

ul. Rynek 40,

37– 420 Rudnik nad Sanem.

 

II. Przedmiot zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem wrazopracowaniem projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu zabudowy usługowej przy ul. Sandomierskiej, osiedla Piaski III przy ulicy Kończyckiej oraz terenu zabudowy przemysłowo – usługowej przy ulicy Stalowej w Rudniku nad Sanem.

2. Przedmiot umowy stanowi realizację następujących uchwał:

1) Uchwała nr V/21/2015 Rady Miejskiej w Rudniku nad Sanem z dnia 30 stycznia 2015 rokusprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy i miasta Rudnik nad Sanem i stanowi Zadanie nr 1 przedmiotu umowy,

2) Uchwała nr V/22/2015 Rady Miejskiej w Rudniku nad Sanem z dnia 30 stycznia 2015 rokusprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu zabudowy usługowej przy ul. Sandomierskiej w Rudniku nad Sanem i stanowi Zadanie nr 2 przedmiotu umowy,

3) Uchwała nr V/23/2015 Rady Miejskiej w Rudniku nad Sanem z dnia 30 stycznia 2015 rokusprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego osiedla Piaski III przy ul. Kończyckiej w Rudniku nad Sanem i stanowi Zadanie nr 3 przedmiotu umowy,

4) Uchwała nr V/24/2015 Rady Miejskiej w Rudniku nad Sanem z dnia 30 stycznia 2015 rokusprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu zabudowy przemysłowo – usługowej przy ul. Stalowej w Rudniku nad Sanem i stanowi Zadanie nr 4 przedmiotu umowy.

3. Zakres przedmiotu zamówienia w podziale na poszczególne zadania:

1) Zadanie 1:

a) projekt zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego GminyMiasta Rudnik nad Sanem w zakresie obszarowym określonym w uchwale wskazanej w ust. 2 pkt. 1, zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów – 5 kpl. wersji papierowej (format A4, A3), 3 egz. wersji elektronicznej (jpg., pdf., doc., cdr.), część graficzna w skali 1:10 000 w wersji kolorowej, na utwardzonym i zabezpieczonym przed zniszczeniem podłożu,

b) opracowanie ekofizjograficzne, składające się z części opisowej i kartograficznej, sporządzone na potrzeby zmiany studium oraz na potrzeby uchwalenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (Zadanie 2 i 4), zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów – 3 egz. wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (jpg. i pdf.),

c) prognoza oddziaływania na środowisko sporządzona na potrzeby zmiany studium oraz na potrzeby uchwalenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (Zadanie 2 i 4), zgodniewymogami obowiązujących przepisów – 3 egz. wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (jpg. i pdf.).

2) Zadanie 2:

a) projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w zakresie obszarowym określonymuchwale wskazanej w ust. 2 pkt. 2, zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów – 5 kpl. wersji papierowej (format A4, A3), 3 egz. wersji elektronicznej (jpg., pdf., doc., cdr.), część graficzna w skali 1:10 000 w wersji kolorowej, na utwardzonym i zabezpieczonym przed zniszczeniem podłożu,

b) prognoza skutków finansowych uchwalenia mpzp, zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów – 3 egz. wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (pdf.).  

3) Zadanie 3:

a) projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w zakresie obszarowym określonymuchwale wskazanej w ust. 2 pkt. 3, zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów – 5 kpl. wersji papierowej (format A4, A3), 3 egz. wersji elektronicznej (jpg., pdf., doc., cdr.), część graficzna w skali 1:10 000 w wersji kolorowej, na utwardzonym i zabezpieczonym przed zniszczeniem podłożu,

b) opracowanie ekofizjograficzne, składające się z części opisowej i kartograficznej, sporządzone na potrzeby uchwalenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, zgodniewymogami obowiązujących przepisów – 3 egz. wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (jpg. i pdf.),

c) prognoza skutków finansowych uchwalenia mpzp, zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów – 3 egz. wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (pdf.).  

4) Zadanie 4:

a) projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w zakresie obszarowym określonymuchwale wskazanej w ust. 2 pkt. 4, zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów – 5 kpl. wersji papierowej (format A4, A3), 3 egz. wersji elektronicznej (jpg., pdf., doc., cdr.), część graficzna w skali 1:10 000 w wersji kolorowej, na utwardzonym i zabezpieczonym przed zniszczeniem podłożu,

b) prognoza skutków finansowych uchwalenia mpzp, zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów – 3 egz. wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (pdf.).  

5) Wykaz opracowań określonych w pkt 1 – 2 nie wyczerpuje zakresu koniecznych do wykonania opracowań, uzyskania uzgodnień i opinii niezbędnych do osiągnięcia celu, tj. uchwalenia prawomocnych dokumentacji planistycznych (zmiana studium i 3 mpzp).

6) Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszystkich niezbędnych opracowań zgodniewymaganiami przepisów prawnych w chwili zawarcia niniejszej umowy.

7) W zakres przedmiotu umowy wchodzą także czynności związane z:

a) opracowaniem dokumentów niezbędnych w trakcie prac planistycznych m.in.: zawiadomień, obwieszczeń, ogłoszeń, pism, wyjaśnień, rozstrzygnięć, wykazów,

b) uczestniczeniem Wykonawcy w posiedzeniach Komisji Rozwoju Gospodarczego, Zagospodarowania Przestrzennego i Rolnictwa, dyskusjach publicznych, spotkaniach roboczych, sesjach Rady Miejskiej w Rudniku nad Sanem i innych gremiach rozstrzygających o przyjętych rozwiązaniach,

c) bieżącym nadzorem nad prawidłowością podejmowanych przez Zamawiającego decyzjiczynności administracyjnych dotyczących przedmiotu umowy,

d) szczegółowy zakres zawarty jest w § 3 jako obowiązki Wykonawcy.

4. Opracowania wchodzące w zakres przedmiotu umowy należy sporządzić na podstawie aktualnie obowiązujących aktów prawnych, w szczególności:

1) ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2015 r. poz. 199),

2) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004 r.118, poz.1233),

3) ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowiskoU. z 2013 r. poz. 1235 z późn. zm.),

4) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002 r. Nr 155, poz.1298),

5) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003 r. Nr 164, poz.1587),

6) pozostałymi przepisami mającymi zastosowanie w przedmiocie zamówienia.

 

III. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:

1. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.11.2015 r.

2. Kryterium wyboru oferty – cena 100 %.

 

Nr kryterium

Wzór:

1 - Cena

Liczba punktów = ( Cmin/Cof) x 100

gdzie:

-          Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert

-          Cof – cena badanej oferty

 

 

3. Obliczając cenę oferty należy uwzględnić koszt wszelkich prac, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych do kompleksowego wykonania zamówienia.

4. Wykonawca deklarując wolę wykonania zamówienia za cenę ryczałtową podaną w formularzu ofertowym, akceptuje w całości postanowienia niniejszego zapytania ofertowego wraz z załącznikami, co jest równoznaczne z pozbawieniem się możliwości żądania zapłaty za elementy, które wynikają z tego opisu,nie zostały uwzględnione przy obliczaniu ceny.

5. Wykonawca określi cenę oferty w złotych polskich (PLN), która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku). Cena oferty nie podlega waloryzacji.

6. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

7. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

 

IV.Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

2) posiadania wiedzy i doświadczenia.

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.

4) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

5) sytuacji ekonomicznej i finansowej.

2. Ocena spełniania wymaganych warunków zostanie dokonana według reguły „spełnia” albo „nie spełnia” na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów.

 

V. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu

1) Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

a) formularz ofertowy (wg wzoru z Załącznika nr 1) – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę,

b)dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciąganiajego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione,

2) W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru z Załącznika nr 2),

b) oświadczenie (według wzoru z Załącznika nr 3), że osoby, które będą uczestniczyćwykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

 

VI.Termin składania ofert:

1) Ofertę w formie pisemnej, faxem lub e-mailem należy złożyć do dnia 01.04.2015 r. do godz. 10:00Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem, pok. nr 7 (Sekretariat), fax 15 876 11 19, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .

2) Wykonawca ubiegający się o zamówienia zobowiązany jest złożyć pisemną ofertę podpisaną przez upoważnioną osobę (wg wzoru z załącznika nr 1) wraz z wymaganymi załącznikami.

 

VII.Załączniki:

1) formularz oferty,

2) formularz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wzór umowy,

3) formularz oświadczenia o posiadaniu uprawnień,

4) wzór umowy.

5) uchwała nr V/21/2015 Rady Miejskiej w Rudniku nad Sanem z dnia 30 stycznia 2015 r.

6) uchwała nr V/22/2015 Rady Miejskiej w Rudniku nad Sanem z dnia 30 stycznia 2015 r.

7) uchwała nr V/23/2015 Rady Miejskiej w Rudniku nad Sanem z dnia 30 stycznia 2015 r.

8) uchwała nr V/24/2015 Rady Miejskiej w Rudniku nad Sanem z dnia 30 stycznia 2015 r.

 

 

     Z poważaniem

    BURMISTRZ

                                                                                                          Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

 

                                                                                                           mgr inż. Waldemar Grochowski

 

 

 

 

Załącznki do pobrania:

1. Zaproszenie do_złożenia_oferty,

Zaproszenie do złożenia oferty - po zmianie tresci,

2. Załącznik nr 1 – formularz oferty,

3. Załącznik nr 2 – oświadczenie o spełnianiu warunków,

4. Załącznik nr 3 – oświadczenie o posiadaniu uprawnien,

5. Wzór umowy,

Wzór umowy - po zmianie tresci,

6. Uchwala nr V 21 2015,

7. Uchwala nr V 22 2015,

8. Uchwala nr V 23 2015,

9. Uchwala nr V 24 2015.

Wyjaśnienie treści.


Ostatnia aktualizacja: piątek, 27 marca 2015 15:34  

Służby gminne