BIP Rudnik

  • Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki
Home

Zaproszenie do złożenia oferty

Email Drukuj PDF

Rudnik nad Sanem, 7.07.2022 r.

ZPF.271.20.2022

 

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

na wykonanie Diagnozy Cyberbezpieczeństwa wg Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina Oś V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU

Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia

w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem

 

1.Zamawiający:

      Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem,

ul. Rynek 40,

37– 420 Rudnik nad Sanem.

2.Tryb postępowania:

1) Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest wyłączone z obowiązku stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2021 poz. 1129 z późn. zm.) na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1.

2)Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 50 000 zł netto prowadzone jest w oparciu o rozeznanie rynku zgodnie z rozdziałem 6.5.1 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014- 2020 oraz zgodnie z Zarządzeniem Nr OrA.0050.5.2022 Burmistrza Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem z dnia 4 stycznia 2022 r. w sprawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych na zadania realizowane przez Gminę i Miasto Rudnik nad Sanem.

3.Przedmiot zamówienia:

1)Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Diagnozy Cyberbezpieczeństwa w ramach realizacji projektu zgłoszonego do Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina Oś V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia w Urzędzie Gminy iw Rudniku nad Sanem.

2)Zadanie jest dofinansowane ze środków Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020.

3)Diagnoza musi być przeprowadzona przez osobę posiadającą certyfikat uprawniający do przeprowadzeniu audytu, o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu.

4)Diagnoza cyberbezpieczeństwa (audyt) musi zostać przeprowadzona zgodnie z Ustawą z dnia 5 lipca 2018 r. o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa (Dz.U. z 2018 r. poz. 1560 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymianyw postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tj. Dz.U. 2017 poz. 2247 ze zm.) zwane dalej Rozporządzeniem KRI.

5)Diagnoza musi być przeprowadzona w zakresie określonym w Regulaminie Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina, opublikowanego na stronie Centrum Projektów Polska Cyfrowa pod adresem https://www.gov.pl/web/cppc/cyfrowa-gmina, w szczególności w zakresie określonym w załączniku nr 8 do przedmiotowego Regulaminu „Formularz informacji związanych z przeprowadzeniem diagnozy cyberbezpieczeństwa” – Załącznik nr 5 do Zaproszenia.

6)Zamawiający dopuszcza wykonanie audytu zdalnie w obszarach badania audytorskiego, w których jest to możliwe. Badanie zabezpieczeń w tym przeprowadzenie wszelakich testów penetracyjnych sieci LAN, diagnozy cyberbezpieczeństwa, podatności systemów, wykonawca musi wykonać na miejscu w siedzibie Zamawiającego.

7)Po przeprowadzeniu diagnozy, Wykonawca zobligowany jest do przekazania wypełi podpisanego podpisem kwalifikowanym osoby przeprowadzającej diagnozę formularza Zamawiającemu.

8)Informacje dotyczące audytowanej jednostki:

a)lokalizacja: budynek Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem,

b) ilość pracowników/użytkowników – 32 osoby,

c)ilość wszystkich hostów podłączonych do sieci (komputery, urządzenia serwerowe, urządzenia sieciowe jak drukarki, routery, przełączniki): 33 komputery (w tym 2 w odrębnej sieci do źródła), 4 laptopy, 5 switchów, 4 drukarki podłączone sieciowo, 1 server fizyczny, 4 komputery są serwerami programów,

d)ilość podsieci – 1 szt.,

e)ilość serwerowni- 1 szt.,

f)ilość adresów zewnętrznych- 2 szt.

4.Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:

1)Termin wykonania zamówienia: do dnia 31.08.2022 r.

2)Kryterium wyboru oferty – cena 100 %.

Nr kryterium

Wzór:

1 - Cena

Liczba punktów = (Cmin/Cof) x 100

gdzie:

-          Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert

-          Cof – cena badanej oferty

3)Wykonawca musi podać cenę za kompleksową realizację przedmiotu zamówienia. Cena obejmować będzie wartość wszystkich zobowiązań Wykonawcy związanych z wykonywaniem zamówienia.

4)O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy:

a)posiadają potencjał techniczny i osobowy niezbędny do wykonania zamówienia. Wykonawca złoży w tym zakresie oświadczenie będące załącznikiem do oferty wraz z dokumentem potwierdzającym posiadanie przez niego certyfikatu uprawniającego do przeprowadzeniu audytu, o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z 12 października 2018w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu,

b)posiadają doświadczenie w wykonywaniu audytów. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że zrealizował co najmniej 2 audyty bezpieczeństwa o podobnym zakresie w ostatnich 3 latach przed złożeniem oferty lub przeprowadził minimum 1 audyt w ramach programu Cyfrowa Gmina. Wykonawca złoży w tym zakresie wykaz usług będący Załącznikiem nr 3 do oferty wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie ww. audytów.

c)Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postepowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postepowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

5.Termin składania ofert:

1)Ofertę należy przesłać drogą elektroniczną na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , lub złożyć pisemnie do Urzędu GminyMiasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem do dnia 18.07.2022 r. do godz. 10:00.

2)Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 18.07.2022 r. o godz. 10:15 w budynku Urzędu Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem, ul. Rynek 40, 37 – 420 Rudnik nad Sanem.

3)Wykonawca ubiegający się o zamówienie zobowiązany jest złożyć:

a)pisemną ofertę podpisaną przez upoważnioną osobę (wg wzoru z załącznika nr 1),

b)oświadczenie będące załącznikiem nr 2 do oferty wraz z dokumentem potwierdzającym posiadanie certyfikatu uprawniającego do przeprowadzeniu audytu, o którymw Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z 12 października 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu,

c)oświadczenie będące załącznikiem nr 3 do oferty wraz z dokumentami potwierdzającymi, że Wykonawca zrealizował co najmniej 2 audyty bezpieczeństwa o podobnymw ostatnich 3 latach przed złożeniem oferty lub przeprowadził minimum 1 audyt w ramach programu Cyfrowa Gmina.

6.Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:

Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych osobowych) – RODO (Dz.U. UE L 119, s.1 ze zm.) oraz art.19 ust.1 ustawy p.z.p. informuję, że:

1)Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędziei Miasta w Rudniku nad Sanem jest Burmistrz Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem, ul. Rynek 40, 37-420 Rudnik nad Sanem.

2)Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Gminy i Miasta w Rudniku nad Sanem – Pan Sebastian Stój, adres e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .

3)Administrator danych osobowych – Burmistrz Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem - przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody.

4)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:

a)wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Urzędzie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem,

b)realizacji umów zawartych z kontrahentami,

c)w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.

5)W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:

a)organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,

b)inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą i Miastemnad Sanem przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Burmistrz Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem.

6)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonychpkt 4, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

7)W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:

a)prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych,

b)prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne,

c)prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym),przypadku gdy:

-        dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,

-        osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,

-        osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych,

-        dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,

-        dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa,

d)prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:

-        osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,

-        przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,

-        Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,

-        osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;

e)prawo do przenoszenia danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:

-        przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej przez tą osobę,

-        przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany;

f)prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:

-        zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją, w przypadku przetwarzania danych na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora,

-        przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą jest dzieckiem.

8)W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem.

9)W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie GminyMiasta w Rudniku nad Sanem Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.

10)W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.

11)Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa.

12)Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.


                                                                                                                                                                                                                                                                               BURMISTRZ

                                                                                                                                                                                                                                                              Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem

 

                                                                                                                                                                                                                                                                mgr inż. Waldemar Grochowski



Załączniki:

alt Zaproszenie do złożenia oferty

alt Załącznik nr 1 – Formularz oferty,

alt Załącznik nr 2 – Oświadczenie o posiadaniu potencjału technicznego i osobowego niezbędnego do wykonania zamówienia

alt Załącznik nr 3 –Wykaz wykonanych usług,

alt Załącznik nr 4 – Wzór umowy,

        Załącznik nr 5 – „Formularz informacji związanych z przeprowadzeniem diagnozy cyberbezpieczeństwa” (Załącznik nr 8 do Regulaminu Konkursu Grantowego Cyfrowa Gmina)



 

 


 

Służby gminne